Zou het eindelijk zo zijn?

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hai allemaal,</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">ik ben eind januari ongesteld geweest, dit was maar 1 dag (normaal 4/5 dagen) en naar mijn idee heviger dan normaal, sinds gister heb ik een vreemde druk in mijn onderbuik en sex doet pijn, ook dit heb ik nooit eerder gehad. De laatste week slaap ik de helft van de dag en ben ik alleen maar moe… zou dit een teken van een zwangerschap kunnen zijn? Ik ben ong 5 maanden gestopt met de pil</p>
 
Het kan een teken zijn maar kan ook nog steeds ontpillen zijn. Ik ben zelf vanaf begin oktober gestopt maar ik ben ook erg moe de laatste tijd. 
Als je het zeker wilt weten moet je een test doen!
 
Of je menstruatie in januari was geen menstruatie, maar een innestelingsbloeding, of een tussentijdse bloeding terwijl je al zwanger was. Als je vermoeidheid door een zwangerschap komt, maak je al zoveel HCG aan dat je lichaam er kennelijk op reageert. Dan zou een test ook positief moeten zijn. Ik zou er dus een testje tegenaan gooien :)
 
Marrr het kan van alles zijn. Maar ik lees dat je volgende week pas ongesteld moet worden. Om een early test te doen is het nog wat vroeg. Vaak kan dat als je hcg mee zit 3 dagen van te voren, voor je ongesteld zou worden.  Zonde van het geld van al die testen... geef het nog een paar dagen ? ik ga voor je duimen dat je een positieve test hebt! 
 
Terug
Bovenaan