Zou het forum het nou ook echt doen?

Hoi allemaal,
Ik was jullie even kwijt. Moet erg wennen en even snel een berichtje tikken is er niet meer bij. Hopelijk komt het gauw op gang. En hopelijk veel zwangere dames op het nieuwe forum! groetjes Noortje

Hoi,
Ja dat ben ik. Ik kreeg het niet voor elkaar om met Noortje in te loggen dus vandaar die P. Wat vind jij er van. Ik ben er niet echt weg van. Normaal kon je zo even snel alles doorlezen en reageren, lekker handig. Ik begrijp niet waarom ze dit gedaan hebben. Verder alles ok? Nog nieuws van het zaadjes front? groetjes Noortje

HI Noortje,

Het enige echte nadeel van de nieuwe forum is dat je tijdens het typen het berichtje van de ander niet meer terug kan lezen. Nu moet ik dus goed gaan nadenken wat je geschreven hebt...
Ik moet dinsdag ongi worden maar ik heb gister al wat bloed verloren. Bijna elke maand voel ik wel wat maar deze maand helemaal niets dus ik ga echt ongi worden. Jij zit ook weer dicht bij je nod he???
Ik begin langzaam de hoop op te geven op iets spontaans. En het duurt nog zolang voordat we met ivf beginnen. Half april gaan we verder in het ziekenhuis.
Hoe staat het met jullie??

gr
Marielle

Hoi!

Bij ons ook geen nieuws te melden. Vrijdag a.s. zou ik ongesteld moeten worden, wat waarschijnlijk ook wel weer gaat gebeuren..... Ik hoop dat het snel komt omdat ik dan het ziekenhuis kan bellen voor het maken van een afspraak voor een hsg. Dus het is nog even afwachten.... maar dat is ondertussen niks nieuws....

Een hsg is standaard bij iui. Ze willen zeker weten of je eileiders  open zijn.  Volgens de papieren van het ziekenhuis krijg je de hsg  zo ongeveer  tussen dag 7 en dag 12 van je cyclus. Dus zeg maar als je ongesteldheid net voorbij is. Ik moet voor een afspraak bellen op de eerste dag van mijn menstruatie. Dus als die nou gewoon maar even lekker snel komt hebben we dat ook weer achter de rug. En dan dus over hopelijk 2,5e week eerste iui. Het zou nog best kunnen dat mijn eisprong in het weekend valt, zal je net zien. In het weekend doen ze het niet.... Het is dan wel pasen dus een goede tijd voor de eitjes.

Terug
Bovenaan