zou het iets kunnen zijn?

A

Anoniem

Guest
Dag meiden,

Even een vraagje: de enelaatste keer had ik een cyclus van 35 dagen, de laatste keer een cyclus van 40 dagen, op dit moment zit ik op dag 39 en nog geen ongi te zien.
Vorige week woensdagavond (dag 30) kreeg ik een gigantische zere buik, ik dacht echt dat ik toen al ongi moest worden, maar het bleef bij de pijn en alleen die avond en tot op heden heb ik nog niet zo'n echte ongi-pijn gevoeld alleen eergisteren een beetje opgeblazen gevoel. Nu had ik vorige week ook een blaasontsteking en had ik wel 3 dagen bij het plassen rosig slijm bij het afvegen. Sinds gisteren heb ik wel wat gespannen borsten, maar ja dat kan natuurlijk ook als voorteken zijn van de ongi!
Komt één van jullie dit bekend voor??

Liefs Meisje82

Lieve meisje !        
Ik zou zeggen, doe een test, dan ben je van je onzekerheid af.
spannend he?
Groeten van Miena.

Hallo,
ja als je het echt wilt weten testen maar, ben je van die onzekerheid af!!!
wel smorgens doen zit dan de meeste hormonen in je urine is maar een tip!!!
Zal gaan duimen voor je!!!

Groetjes Sandy

tja ik weet het niet, ben zo bang dat ie negatief uitvalt, wacht toch nog maar een weekje..................

dag 40 en nog steeds niet ongi!!! heel vervelend allemaal maar ik durf
echt nog niet te testen, oh wat ben ik toch bang dat ie negatief zal
uitvallen........

ik had het ook ik was ook heel bang.
maar toch, dan weet je waar je aan toe bent, hoe langer je wacht, hoe groter de spanning en hoe moeilijker het wordt, terwijl je ongi ook weg kan blijven door de spanning.
ik zou toch proberen een test te doen, want hoe langer je wacht, ook hoe groter de teleurstelling, geloof me ik had het ook!

Terug
Bovenaan