Zou het komen door de pregnil spuit

Hallo allemaal,

Ik heb een heel raar gevoel, voel me opgeblazen en met vlagen misselijk.
Maar ik ben bang dat dat allemaal komt door de pregnil spuit.
Wie heeft hier ervaring mee??????

Gr. Sabrina

Ik heb geen ervaring met Pregnyl maar toen ik zwanger bleek had ik een heel drukkend en zwaar gevoel op mijn buik. Heel duidelijk anders dan anders.
Hopenlijk heb je hier iets aan.
lfs inge

Hoi sabrina,
ik gebruik ook pregnyl en deze verschijnselen horen bij de bijwerkingen.mischien is het raadzaam om even te bellen met je arts om het even door te geven?? ik heb overigens nergens last van, maar iedereen is natuurlijk anders. wel vervelend dat je het hebt!!
sterkte en succes!!

Hoi,

Ik gebruik dit goedje ook en in het begin was ik ook misselijk en beetje opgeblazen. Heb je dit al lang? Bij mij verdween het na ongeveer 2 a 3 dagen.

groetjes,
Sjanneke

Hallo Sabrina,

Ik heb pas mijn eerste ervaring met Pregnyl maar ik heb niet meteen het gevoel dat dat iets veranderde. Ik had voordien ook weleens last van die zogenaamde zwangerschapskwalen en iedere keer bleek het vals alarm. In dat opzicht is er dus niets veranderd.
Ik krijg donderdag weer zo'n spuit, misschien dat dat meer effect heeft.
Probeer je te ontspannen, dan loopt het allemaal wel los. Ik probeer zoveel mogelijk af te wachten, meer kan je toch niet doen. Voor mij was het ergens een opluchting dat ik na een jaar proberen uiteindelijk wist waar we aan toe zijn en dat het nu misschien binnen een paar maanden dan toch zo ver zou zijn.
Veel succes!

Groetjes,

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reactie.
Ik heb nu 3 keer zo'n spuit gehad. Maar ik ben er vandaag ook nog eens duizelig erbij en heb dinsdag mijn nod.
Mijn vriend zei vanochtend dat hij vindt dat ik opgeblazen wangen heb.
Durf het bijna niet te hopen...... maar zou het dan toch een keer raak zijn.

Liefs Sabrina

Terug
Bovenaan