Zou het kunnen? Anders ben ik gewoon pissig....haha

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi meiden

Ik vraag me weer een iets af....
Wij zijn deze maand voor het echie aan het proberen een tweede hummel te
fabriceren.... Maarrrr aangezien ik de kilo's van mijn eerste zwangerschap nog
lang niet kwijt ben, ben ik bgonnen met lijnen dinsdag. Niks zwaars, maar
gewoon de Weight Watchers. Ik heb dat al vaker gedaan en het werkt goed.
Alleen nu....ben ik nog niks afgevallne, maar wel bijna een pond aangekomen!
Da's dus niet zo leuk..... Zou het kunnen komen omdat ik zwanger ben?? Ik
heb zelf wel het gevoel dat het al raak zou kunnen zijn, maar ik probeer me er
niet te veel op te richten.... Ook heb ik vandaag last van steken in mijn buik...
heb ik anders ook nooit!

Wie o wie vertelt het me??
P.s. mijn nod is zaterdag....

Liefs Annet

hai wondernetje

dit is mischien niet het antwoord wat je wilt horen maar het is eigenlijk wel een vaak voorkoment iets dat als je gaat lijnen je eerst een klein beetje aankomt en daarna afvalt.

ik zelf ben nu 15 kilo kwijt maar doe het via een website op internet het is gewoon alles eten alleen leer je jezelf een ander eetpatroon aan een gezond en verantwoord eetpatroon(maak geen reclame hihihi)
het is ook een puntentel systeem ik ben 2 weken gestopt met de pil en doe het nog steeds niet afvallen maar puur tellen om op me streef te blijven en dat ben ik alweer een half jaar :)

maar wie weet er is natuurlijk altijd ene kleine kans dat je wel zwanger bent je moet denk ik ff afwachten

Hoi hoi
Jij bent snel! haha
Nou weet je, ik ben al heeeeeeeel lang altijd aan het lijnen geweest.
In de eerste week viel ik dan makkelijk 2-3 kilo af.... Maar nu....ik ben
gewoon echt aangekomen! Snap er niks van! Ik doe echt alles goed...

Nou ja, zaterdag zullen we het weten...
Liefs Annet

Misschien helpt het om nu lekker naar buiten te gaan voor een heerlijke fietstocht of wandeling. Het is echt prachtig en heerlijk buiten en daarmee verbrand je dan meteen meer kalorieen, wellicht breek je als je dat een paar dagen doet, net even er doorheen.

Ik doe dit nu zelf ook en ik voel al dat het helpt (heb vooral spierpijn nu in mijn benen...haahahaha).

gr mama van MD

heej,

Ja dit is misschien helemaal niet wat je wilt horen, maar ik wordt ook altijd wat zwaarder als ik ongi moet worden......
maar je zou natuurlijk ook gewoon zwanger kunnen zijn, maar of je daar nu al een pond van aankomt durf ik ook niet te zeggen.

Succes meid, we duimen voor elkaar...

xxx wy2006

Terug
Bovenaan