Zou het kunnen zijn?

Hoi allemaal,

Ik ben nu 2 dagen over tijd, ik ben net gestopt met de pil en heb dus geen idee hoe lang mijn cyclus duurt.
Ik heb volgens mij wel gewoon op tijd mijn eisprong gehad( Ik had zo het idee dat ik dat kon voelen)Maar voordat ik aan de pil ging was ik zo onregelmatig als het maar kon zijn.
Ik had ook ontzettende buikpijn en wel zo erg dat ik ervan flauw viel.
Nu voel ik mij best wel goed ik heb een beetje last van een buikgriep maar geen kramp in mijn buik, wanneer kan ik een test doen????

Groetjes ikke

Hoi Ikke,

De pil kan heel veel met je lijf doen, ik ben bijvoorbeeld de 10 weken nadat ik gestopt ben met de pil heel beroerd geweest. Ik had allemaal zwangerschapskwaaltjes, maar was het niet zwanger. Nu zit ik in mijn 4e cyclus en pas nu heb ik het gevoel dat het allemaal een beetje op orde begint te raken.
In principe kan je testen vanaf de dag dat je ongesteld had moeten worden (over het algemeen 14 dagen na je eisprong). Ik hoop voor je dat het in 1 keer raak is!

Groetjes Kiki

Hai,

Ik zou als ik jou was nog tot het weekend wachten en dan gaan testen.
Misschien kan je zelfs nog wel wat langer wachten,doordat je gestopt bent met de pil zal het allemaal wat van slag kunnen zijn.Maar wie weet ben jij wel zo'n geluksvogel bij wie het in 1 keer raak is, ik hoop het voor je!!

Veel liefs Ellen

Terug
Bovenaan