Zou het kunnen?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Even kort introductie, ik ben nieuw hier op het forum maar al stiekem wel her en der wat meegelezen. Na onze zomervakantie zijn mijn partner en ik bewust gestopt met de pil en "aan de slag gegaan". De eerste keer werd ik netjes na 29 dagen ongesteld en ben ik ongeveer 6 dagen ongesteld gebleven. Volgens de app die ik volg zou ik afgelopen zondag mijn eisprong moeten hebben maar ik heb zelf het idee dat ik hem afgelopen vrijdag al had (kleine steekjes in mijn buik, lichte rugpijn en nog wat kleine klachtjes). Vanwege het "proberen"maar ook omdat de zin groot was hebben we het sinds vorige week dinsdag tot en met afgelopen zondag elke dag gedaan hahaha dus ook voor en tijdens mijn eisprong die ik dacht te voelen of die mijn app aangaf. Nu heb ik al 2 a 3 dagen gekke klachtjes.</p><p>Af en toe een soort krampje/steekje in mijn onderbuik. Een verkrampt/hard gevoel als ik hoest ofzo in mijn onderbuik en af en toe een lichte vlaag van misselijkheid gedurende de dag maar niet echt misselijk als in dat ik moet overgeven.</p><p>Ben ik mezelf nu aan het gek maken of kan ik nu, zeg maar 4 a 5 dagen na mijn "gevoelde" eisprong, al iets merken? En zou het dan kunnen dat ik in de zo genoemde 2de ronde al zwanger ben? Of wil ik het te graag en zijn dit gewoon dingen tussen mijn oren? Ik moest het ff kwijt hoor! Dankjewel!</p>
 
Ik was zelf de tweede ronde zwanger, dus het kan zeker! Toch is de kans groter dat je nog niet zwanger bent. Ik had geen kwaaltjes (ik testte ook pas na 40 dagen ofzo, omdat ik dacht dat mijn cyclus gewoon nog in de war was :p) Ik duim voor je!
 
Ja dat hou ik mezelf ook steeds voor, dat de kans dat het niet zo is groter is. Toch voel ik me raar. Heb dat gevoel in mijn buik niet eerder gehad maar het kan natuurlijk ook zijn dat mijn lichaam moet wennen aan alles doen zonder de pil. Ik wacht het gewoon even af. Als ik de app moet geloven moet ik 5 november ongi worden en als ik uit ga van de dag van mijn eigen gevoel (de eisprong die ik dacht te voelen) dan moet ik 3 november ongi worden. We zien het wel.
Maar was erg benieuwd of iemand dit herkent en er wat zinnigs over kon zeggen hahahahaha
 
Ja gek he dat je jezelf dat zo aan kunt doen!?
Ik ga het gewoon afwachten tot het weekend van 3/4 november en dan even kijken wat er gebeurd. Vandaag ook voor het eerst wat afscheiding in mijn ondergoed, dat heb ik echt werkelijk nooit. Nouja ik ga gewoon overal tekens in zien. Dankjewel voor het meedenken. ik ga het afwachten, mocht het zo zijn kom ik nog wel eens terug!
 
Het kan best zijn dat het eitje bevrucht is, maar dan nog kan het zijn dat het weer loslaat. Dat gebeurt ook heel vaak.  Vriendin van me beweert ook dat ze de bevruchting heeft gevoeld. Ronde 1 voelde ze dat, was ze 2 dagen te laat en toen toen ongesteld. Ronde 2 voelde ze niks en ronde 3 was het raak en voelde ze weer hetzelfde. Kan volgens mij bet. Maar laat je niet gek maken en wacht met testen tot na je NOD. 
 
Terug
Bovenaan