zou het kunnen??

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik had net bij een bezoek aan de wc een hele klodder draderige slijm! (sorry voor de omschrijving….) Ik ben vanaf dinsdag niet meer ongesteld en zou (bij een cyclus van 28 dagen) van het weekend mijn eisprong hebben….. dus ik hoop dat dit een voorbode is.!!

Zou echt fantastisch zijn! Dan zou eindelijk na 10 maanden mijn cyclus regelmatig zijn! (dit was ie vorige keer ook, was de eerste keer) We moeten as woensdag naar de Gyn. omdat mijn HA denkt dat ik geen goede eisprong hebt. Ik hoop dat dan blijkt dat wel alles goed zit!!

Verder nog een vraagje: ik heb vanaf dat ik ongesteld ben tot de laatste dag een hogere temp. gehad. Nu is ie sinds gister een stuk lager. Kan het ook zo zijn dat je temp. pas daalt NA je menstruatie??

Imme xx

Hey Imme,

Met je ei daalt je temp.!!! Dus ik denk dat je flink moet klussen gaan. Ik heb dat van Sharine, want ik wist ook niet dat met je ei je temp. daalde. Dus ik hoop het echt voor je!! En dat je cyclus nu regelmatig is!!

Liefs Yvonne

Oh ja en als je ei geweest stijgt deze weer tot je volgende ongi.

Hee yvonne,

bedankt voor je reactie. Van de temp die heel even zakt voor je ei, dat wist ik inderdaad. Maar mijn temp. is gezakt NA mijn menstr. Deze moet toch daarvoor al dalen??

Maar ja, we zullen zien, in iedergeval gezellig aan de klus gaan!

Jij hebt toch van het weekend je NOD? Hoe voel je je? Spannend joh, ga voor je duimen!

Imme xx

Hallo Imme,

Nee ik heb pas de 20e mijn NOD, maar mijn ei is afgelopen weekend al geweest.
Ik weet niet of mijn temp daalt als mijn menstruatie er is of er na, omdat ik dan nooit temp. Dus weet ik het niet?
Ik zal voor je duimen hoor!!!

Liefs Yvonne

allebei veel succes haha

tempen doe ik ooit nooit want hoe meer je met de dingen bezig bent hoe langer het alleen maar duurt zeggen ze altijd maar goed

groetjes patricia

Ja dat is zo dat ze  dat zeggen, maar hoe meer/langer je er mee bezig bent dan ga je toch meer dingen ondernemen. En ook als je een onregelmatige cyclus had zoals Imme. Zij is er mee naar de dokter geweest en moest haar temp. gaan bijhouden. Dus ja soms moet je wel. Het kan ook wel handig zijn om je ei te bepalen, als je dat weet heb je toch meer kans om zwanger te worden lijkt me.Ach, het is voor iedereen ook anders hoe je er mee om wilt gaan. Ik denk dat als je bezig bent om zwanger te raken je er sowiezo al veel mee bezig bent.

Terug
Bovenaan