Zou het kunnen?

Hoi,

Moet effe mijn ei kwijt. Heb een zoontje van 4 maanden. Het duurde een jaar voor we zwanger van hem waren. Nu gebruiken we condooms als voorbehoedsmiddel. Ben nu 2 dagen overtijd (de afgelopen paar keren was ik dit niet), en raar, maar ik voel met zwanger, had ik bij de eerste ook. Vanmorgen een testje gedaan die ik nog had van vorig jaar. (wel houdbaar) deze gaf een heeeel licht half blauw streepje... Ik durf nog niet een nieuwe test te kopen... Zou ik nu alweer zwanger kunnen zijn??? Er gaat van alles door mijn hoofd.. Kan ik het wel aan, krijgt de oudste wel genoeg aandacht, van de ene kant: het moederschap is geweldig, maar zo snel een tweede???

Liefs...
 
Hoi,

Ik ben de anoniem van het berichtje hieronder en wij zouden dus graag een niet al te groot leeftijdsverschil willen tussen onze eerste (bijna 5 mnd) en een 2e.
Wij gebruiken op dit moment ook condooms (naast de pil, daar ben ik nog maar net weer mee begonnen en dan is die niet direct veilig) en gaan er vanuit dat het niet fout zal gaan, maar mocht dit wel gebeuren dan is het kindje zeer zeker welkom!!!!

Enne, ben je er blij mee of vooral twijfels??? Zoals je zelf al zegt: het moederschap is geweldig! En zo krijg je bijna een wonder in de schoot geworpen.
 
hoi, ik was bij de 1e na 6 weken alweer zwanger. het kan dus snel gaan. je groeit er vanzelf in. en het is super om met een dubbele kinderwagen te lopen. mijn 1e 2 schelen dus krap 11 maanden.
 
hio meis,

en licht blauw half streepje is zwanger.. anders pakt hijhet hormoonniet.. maar het is nog niet echt sterk om dat je nog niet zo ver bent..
ik bennu zwanger vanmijn 4e
ja er zit tussen de eerste twee 3 en half jaar de 32 en de 3e bijna 9 jaar en nu tussen de 3e en 4e ruim 3 en hal fjaar... maar volgens mij gaat het je gewoon helemala lukken.. ze kunnen super fijn samen opgroeien samen nara de speeltuin echte kamaraadjes.. heel veel succes kusjes bibi :)
 
Terug
Bovenaan