Zou het kunnen

dat Jr toch al tandjes krijgt??? ik weet dat ik nu misschien heel erg dom ben, maar mijn moeder was er gisteren en die verschoonde de kleine,en die zei dus gezien de ontlasting en dat tie huilt als tie pijn heeft, en continu sabbelt op z'n knuistjes zou ik zeggen ja hij krijgt tandjes. kan dat???

hoi dat knabbelen en zuigen op de handjes doet die van mij ook wie weet komt het nog van hun prematuur verleden vandaan je weet nooit tegen mij is verteld dat prematuur kindjes erg snel willen kwa ontwikkeling omdat ze willen inhalen!!
die van mij had gister ook dunnere ontlasting en was hangerig is hij nu nog ik heb wel gevoelt in zijn mondje maar kon nog nix ontdekken!!!!!
greotjes

hey jantine..alweer terug?? hihi dat huishouden wordt niks vandaag (hier ook niet)... ik denk dat Tyche ook al een tandje krijgt al lijkt het me echt vroeg maar vanmiddag vraag ik het op het cb en dan hoor je van me of het al mogelijk is oke.. en jr is ook al iets ouder he als Tyche? Ik vraag gewoon 'op welke leeftijd krijgen ze tandjes'...

Ha Ha ha ha erg he. maar ja het is nu lekker druk  dus vandaar dat ik het toch maar ff vraag. en tja ik weet het dan soms echt niet. ik bedoel hij slaapt nu al wel 2 nachten door. ( lekker hoor )
dus ja ik weet het dan niet. heb net ff gevoeld, maar ik mag niet aan z'n mondje komen. zou het dan toch????

Jr wordt donderdag 3 maanden

Ik dacht het bij Stef ook, omdat hij een gek plekje in zijn mondje heeft,
Maar op het cb zei ze dat het een mond-parel is en dat ze nog nooit voor de
5 maanden tandjes heeft gezien...... Maar wat jullie cbzegt....

Succes! Liefs Annet

Terug
Bovenaan