zou het kunnen?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

Ik heb ff een vraagje, ik ben eind september gestopt met de pil en heb daarna gewoon een bloeding gehad. Nu ben ik vanaf dag 10 begonnen met de ovulatietesten van clearbleu maar heb tot nu toe nog geen positieve test gehad. Nu had ik vanaf zondag buikpijn en maandag wat bloedverlies en de buikpijn blijf ik houden. Ik voelde maandag ook steeds 'plopjes' links onderin m'n buik. Zou dit een innesteling kunnen zijn en zou ik dus voor dag 10 mijn eisprong gehad kunnen hebben?
groetjes

Hoi!

Ik heb vaker gehoord dat je eisprong eerder kan zijn dan je verwacht. Zelf test ik altijd vanaf mijn laatste ongi dag en ook dan verschilt het wel eens of mijn eisprong op dag 9 of dag 10 valt, soms zelfs dag 11.

In het begin had ik ook de testen van CB, maar ik ben overgestapt op testen van matcare. Deze testen werken erg goed (helaas nog zonder resultaat) en zijn lang niet zo duur als die van CB. In het begin testte ik ook met CB op het moment dat matcare aangaf dat mijn ei eraan kwam. Matcare zat altijd goed!

Een kind is onbetaalbaar, maar voor onze huidige situatie en met de goedkopere (goede) testjes, test ik wat makkelijker over een langere periode en weet ik zeker wanneer mijn ei eraan komt.

Met de plopjes in mijn buik heb ik geen ervaring, ik heb wel zelf an sinds mijn ei een ongi gevoel.
Ik hoo dat hetvoor ons beiden positief is!

Liefs Daisy

hoi Daycey
bedankt voor je reactie, ik hoop inderdaad dat het voor ons beide positief is. We zitten pas in de 1e ronde dus het zou wel super zijn, van onze dochter was ik in ronde 2 zwanger. Die testen van clearblue zijn idd erg duur, ik heb die digitale dus die zijn nog een extra duur. ik denk dat ik sowieso stop met de testen want ik merk dat ik er dan wel veel meer mee bezig ben. Ik hoop dat ik dan een vroege eisprong heb gehad, maar we wachte geduldig af (nou ja, geduldig haha?!)
groetjes

Geduldig is moeilijk, haha!
Wij zijn bezig met ronde 16, tenminste het afwachten...

Ook wij hebben besloten om (na een half jaar gebruik) te stoppen met de ovutesten. We maken alleen onze voorraad nog even op. Wij hopen er dan ook wat minder mee bezig te zijn.

Succes!

Heej mama van c, wanneer zou je dan je NOD zijn?
Volgens mij heb ik beetje hetzelfde als jij...

Gr.Yvon

@ Yvon
Ik heb geen idee wanneer mijn NOD is, ik heb 28 september mijn laatse pil genomen en ben op 3 oktober ongesteld geworden. Ik ben dus vanaf dag 10 begonnen met de ovuteste maar tot nu toe geen positieve gehad. Misschien dat ik voor dag 10 mijn ei heb gehad maar dat weet ik dus niet zeker. Nu moet ik dus maar afwachten. Heb soms wel het idee dat er iets rommelt. Ik ben maar 2 maanden aan de pil geweest omdat ik daarvoor 1,5 maand een mirenaspiraal heb gehad maar dat was dus geen succes. Nadat ik de spiraal eruit heb laten halen ben ik niet meer uit mezelf ongi geworden en ben dus maar gewoon met de pil begonnen. Ik denk dat mijn lichaam even moet bijkomen van alle hormoonveranderingen van de laatste paar maanden.Had afgelopen maandag wel steeds buikpijn en bloedverlies en voel me ook steeds raar, dus ik hoop maar dat het een innesteling is geweest maar dat zal wel niet. Wanneer is jou NOD?
groetjes

Heej MamavanC,

Mijn NOD is a.s. zondag.
Ik kon het ook niet houden dus heb vanmorgen al een testje gewaagd (zou wel een leuk weekendcadeautje geweest zijn), maar helaas zo negatief als wat. Niet eens een licht streepje.

Loop al sinds woensdagavond met maandverband voor het geval dat, want had met afvegen wat rode afscheiding/bloederig slijm. En zo irritant als je ongesteldheid dan neit doorzet.

Ik ga er maar vanuit dat ik nu niet ongesteld wordt.
Vorige keer had ik dit ook (3,5jaar geleden). Toen had ik me ook erbij neegelegd dat ik ongesteld moest worden, toen deed ik pas 2 dagen na mijn NOD een test en vol verbazing was ik zwanger.
Dus houdt daar nog een beetje aan vast, al denk ik in mijn achterhoofd dat ik dat niet moet doen.
Dan zou ik dinsdag een test moeten doen als ik dan nog niet ongesteld ben, dan ben ik 2 dagen over mijn nod.

Ik heb net als jij ook het idee dat het rommelt, en hou me ook vast aan het idee dat dit ook wel eens gewoon mijn ongesteldheid had kunnen zijn en dat er nu een hele lange cyclus op me zit te wachten, heb ik vorige keer ook gehad (elke maand netjes 28-29-30 dagen en 1 keer een uitschieter van 45 dagen).

En die buikpijn, ja die had ik wonesdagavond ook. Was er zo zwaar van overtuigd dat t kwam, maar nu nog niks... ach dan gaan de inlegkruisjes nog een keer op voor het zich wel aan doet :)

Je NOD zou 31 oktober dan zijn, mits je een cyclus hebt van 28 dagen. Als je ongeveer weet hoelang je cyclus is (dag 1 is hierbij de eerste dag dat je ongesteld werd en dag 28 is de dag dat je ongesteld zou moeten worden) dan maakt t allmeaal een stukje makkelijker...

Succes!

Gr.Yvon

hoi Yvon
Ik ga er ook maar gewoon vanuit dat ik ongesteld ga worden, dan valt het nooit tegen. Ik ga ook gewoon 31 oktober aanhouden denk ik. Ik zal duimen voor ons allebei. Zou wel geweldig zijn als het in de eerste ronde raak is. In welke ronde zit jij nu? Bij onze eerste ging het supersnel maar durf er nu niet zoveel op te hopen na die mirena enzo.
succes!

Terug
Bovenaan