Zou het kunnen?

RB199224

New member
hee,

even een vraaag he. Ik heb over 2 dagen mijn vruchtbare dagen maar nu,,

ik en me vriend hebben zaterdag avond gevreeen maar ik was daarvoor 2 dagen ongesteld en zaterdag ook maar s,avonds niet en toen hebben we seks gehad. Maar ik zie veel op internet dat je dan ook zwanger kan raken door een vervroegde eisprong maar ik zie ook weer heel veel niet, zou het dan wel ofniet kunnen? 

Groetjess.
 
In principe is alles mogelijk (sperma kan ook nog 5 dagen leven in je, maar de kans is zeer klein. Helaas kun je het nog niet testen, dus uitsluitsel geven kunnen we niet, zeker niet online..

Zou je het graag willen?
 
Hai myrthe

Ja de wens is er wel.

Alleen moet ik eerlijk bekennen dat ik er niet veel verstand van heb. We vrijen wel vaak en ook wel op vruchtbare dagen maar ik heb vaak teleurstelling gehad. Ik heb een cyclus van 25 dagen en net menstruatie achter de rug maar dit was niet een normale menstruatie steeds kleine beetjes. Mijn kalender geeft aan dat morgen de vruchtbare dagen zijn. Dus ik moet denk ik dit maar afwachten ofniet?
 
Hey,

Het zou ook zomaar kunnen dat je de vorige vruchtbare dagen al bevrucht bent, als je menstruatie zo vreemd was.

Maar het kan natuurlijk ook, dat het gewoon loos alarm is en misschien gewoon een paar rare dagen ertussen.

Ik zou als je geduld hebt wachten en anders? lekker een test halen !

Ben je van het gemaal in je hoofd af. (Deed ik altijd :p)

Groetjes
 
Hey

ik heb vandaag de vruchtbare dagen tot maandag en dan is  3tot5 september m'n hoogste ovulatie dag   En ik heb sinds afgelopen zaterdag na de seks wel veel buikkrampen en enorm veel plassen en veel druk op de buik en winderig dus ik vind het wel raar maar ik moet denk ik maar even afwachten op de vruchtbare dagen best apart toch?
 
Hoe weet je dat het je vruchtbare dagen zijn (ik deed het adhv een app, maar die zijn niet betrouwbaar, ben namelijk twee dagen voor mijn vruchtbare dagen volgens de app zwanger geraakt, geen pijl op te trekken).  Je hebt het over kleine bloedingen, ipv een duidelijke menstruatie. Dit zou evt innestelingsboed kunnen zijn, maar ook het verlies van een mini-vruchtje. Je lichaam kan natuurlijk ook gewoon een beetje in de war zijn. Buikkrampen en winderigheid, druk op de buik klinken mij eerder als menstruatieklachten in de oren dan als een zwangerschap. Dit omdat het vruchtje nog zo minuscuul is dat het deze klachten niet teweeg kan brengen (maar dat zeg ik als leek, ik had zelf hele andere symptomen).

Misschien een idee om gebruik te maken van ovulatie testen zodat je meer zicht krijgt op je vruchtbare dagen?
 
Hai myrthe.

Klopt heb je gelijk in ik had maar 2 dagen beetje bloed en daarna bruinige/rode afscheiding. ik doe nu ook niet meer via kalender maar nu via ovulatietesten. Ik heb nu 2 dagen een 2e lichte streepje dus ik denk dat deze week de ovulatie plaats vind. De kalender klopt ook niet echt want ik heb zoveel ovulaties gehad via de kalender en die klopte ook nooit maar dat komt ook omdat ik nooit wist wat me menstruatie cyclus was en dit met huissarts over gehad. ik heb nu de ovulatie testen bij te houden.

Maar het is afwachten.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan