zou het na 1,5 jaar raak zijn???

A

Anoniem

Guest
ok....

ben nu officieel zenuwachtig.

had mijn nod 1 nov. dat was dag 39. normaal ga ik uit van tussen de 35 en 40 dagen maar ik vond 1 nov wel mooi. vandaag is het dus 6 nov. en nog geen heeeel klein beetje bloed of kramp te bekennen. dus OF ik ga weer een mega cyclus krijgen (heb de afgelopen maanden niet meer gehad, maar als het zo is was de langste 52 dagen) OF ik ben misschien wel zwanger.
morgen, dag 45,  ga ik een testje doen. had er 1 nov al een gedaan maar die was negatief.

16 oktober heb ik een inwendig onderzoek gehad bij de gyn, dat was de eerste afspraak, en hij dacht dat mijn eitje 5 dagen later zou springen dag 27 28  ongeveer. dan had ik toch zaterdag wel ongi geweest moeten zijn of iniedergeval enige voorbodes moeten voelen onderhand. zucht, hij zei al dat  best veel  vrouwen zwanger worden zodra ze hulp gaan zoeken, toch een soort spanning.

ik houd jullie op de hoogte, zodra ik er zelf hoogte van heb!
groetjes esther

Wauw, spannend.... het zou toch wel echt gaaf zijn he...
Succes

Liefs Suus

Hey Ester.
Wie weet is dit voor jullie ook wel een geluks aantal, (1,5 jaar).
Dat wij zwanger probeerde te worden van onze dochter heeft het ook 1,5 jaar geduurd voordat het eindelijk raak was.
We zitten nu in ronde 7 van een 2e kindje  ...hihi wie weet geld dit nu ook wel weer  voor ons.
Ik zal voor je duimen dat er eindelijk een klein wondertje in je buik groeit, word wel eens tijd vind je niet?
Toi, toi, toi.
Groeten van Miena

Hey Esther, wat ontzettend spannend zeg!!
Hoop echt van harte voor je dat je zwanger bent!

Groetjes mamaloe

Ik hoop echt voor je dat het raak is. Je hebt al lang genoeg moeten wachten! Zou geweldig zijn, want ziekenhuisbezoeken zul je ook niet op zitten wachten. SUCCES
Ik zal voor je duimen

groetjes mo

duimen duimen duimen duimen duimen duimen duimen duimen duimen duimen duimen duimen............

Ik zal morgen aan je denken, laat je t ff weten???

Groetjes Loes

Ik hoop voor je dat het eindelijk zover is het duurt ook allemaal zo lang.

Groetjes Karin

dit verzin je niet.....

BEN VERGETEN TE TESTEN!!!!!
moest zonodig vanmorgen dat ik al op de wc zat voor ik mijn testje zag liggen. ja, toen was het te laat!

moet ik NOG een HELE dag wachten hahahaha. (sufferd)

hopen dus maar dat ik vandaag niet ongi word.

lief dat jullie reageren en mee wachten, en misschien is 1,5 jaar voor ons ook wel een geluksaantal.

jullie ook allemaal succes met klussen en wachten!
groetjes esther

Terug
Bovenaan