Zou het nog kunnen...

Ik heb niet een hele goeie inzicht in mijn cyclus omdat we voor ons 2e kindje niet obsessief bezig zijn maar we zien het wel.. ik weet alleen dat het bij mij wisselt, ene keer 30 dagen, andere keer 32 en andere keer 28. Nu heb ik dit keer 30 dagen aangehouden en dat was afgelopen donderdag (dus vandaag 32 dagen). Ik heb maandag een early test gedaan omdat mn gevoel dat zei maar die was hartstikke wit..maarja nu nog niet ongesteld en ook geen tekenen daarvan dus vanmiddag toch maar testje doen (heb nu niks in huis)

Maarja de vraag komt dat vaak voor dat een early test wit is en dan vandaag toch een streepje?? Wil niet teveel hopen of verwachtingen hebben. Ben echt vreselijk moe, heb enorme hoofdpijn en stemmingswisselingen deze week maarja een peuter die slecht slaapt, slechte weerstand en snot verkouden en hoesten dusja wat wil je.

Geen idee of afscheiding nog een teken kan zijn maar heb wel iets meer en juist wat steviger ofzo (sorry niet heel fris)

Jullie hebben natuurlijk geen antwoord maar merk dat ik toch ergens wat hoop zoek voor vanmiddag (kan pas om 17.00 naar de winkel)
 
Houdt niet alleen vol tot 17:00 uur maar wacht ook nog even op je ochtend urine, maakt de kans op positieve test groter. Anders blijf je jezelf martelen.
 
Ik ga vanaf volgende maand ovulatietesten gebruiken, nooit eerder gedaan maar ik hoop dan meer rust te vinden. Als de test positief is en erna seks is het een niet verspilde maand.
 
Terug
Bovenaan