zou het nou echt zo zijn

A

Anoniem

Guest
Hi Meiden,

Als je nou echt zo bezig bent bent zwanger te worden zou het dan echt niet lukken of heeft dat er niks mee te maken.

Ik ben namelijk echt heel erg bezig met zwanger worden  maar wordt ook een beetje bang dat het daarom om een of andere reden niet zal lukken.

hoe denken jullie daarover.

ik hoor  het graag.

xxxjes,
Lin  

He lin,

Ik denk dat dat voor iedereen anders is. Ik weet wel dat ik erg mee bezig ben geweest vanaf November en dat het niet lukte. In Mei gingen we op vakantie en daar was het wel raak, waarschijnlijk allebei toch wat meer ontspannen. Het is helaas bij mij mis gegaan, maar ik denk dat het voor mij beter is er minder mee bezig te zijn. Ik weet ondertussen ook dat ik die knop in m'n hoofd niet zomaar om kan zetten, je hebt nu eenmaal die wens.

Ik zou zeggen. succes met klussen en doe het op je eigen manier.
Liefs Kaly

Hi Kaly,

wat rot dat het is mis gegaan.

De mensen zeggen altijd dat je er niet zo veel mee bezig moet zijn maar hoe kan dat nou.
Ik bedoel als je samen hebt besloten om voor een kindje te gaan dan ga je er toch voor (voor een volle 100%) en als die wens er zo er is kan je toch niet zomaar die knop omdraaien zo van nu denk ik er niet meer aan.

Maar ja je kan toch niks dwingen en we hopen er maar het beste van.

bedankt voor je reaktie.

xxx
Lin

Je hebt helemaal gelijk hoor, hoe kun je er nou niet mee bezig zijn?! Het spookt dagelijks door mijn hoofd en zeker in de vruchtbare dagen,kan je toch ook niet anders? Volgens mij geldt dat voor iedere vrouw met een kinderwens.

Maar wanneer je elke dag een paar uur op het forum gaat neuzen en niet langer lekker relaxed leeft (beetje sporten, je gewone dingen doen) zal je lichaam daar ook op reageren.

Elke vrouw die niet aan de pil is en dus ongi zal worden, zal met haar cyclus bezig zijn, al was het maar om te voorkomen dat je aan het werk bent en ineens ongi wordt zonder dat je erop gerekend had.

Succes!
Marian

hoi hoi

nou,ik geloof er niet in hoor, dat als je er teveel mee bezig bent, dat het dan minder goed lukt!
mijn man zei dat ik er ook teveel mee bezig was en dat het daarom wel es niet zou lukken, maar ik was toch mooi binnen 4 maand zwanger. Helaas is dit geeindigd in een miskraam, maar we zitten nu in de 2e ronde na miskraam en ik ben er wel weer erg veel mee bezig, maar ik weet nu dat het niet zo veel kwaad kan.

liefs marjolein

Hey Lin !
Mijn ervaring is dat dat wel een beetje klopt. Vast niet voor iedereen, maar in onze situatie was het wel zo.
Het 16 mnd  was ik er erg mee bezig om zwanger te raken.
Na  die maanden  heb ik het een beetje los gelaten en ben me meer gaan ontspannen en jawel, vlak daarna waren we zwanger.
Of het erg echt mee te maken heeft weet ik niet, maar mijn gevoel zegt dat dat er wel mee te maken heeft gehad.
Maar ja, bij iedereen ligt het anders dus wie weet ben jij in no-time zwanger.
Groeten van Miena.

Hallo Lyn,

Ik heb een dochtertje van bijna 1.1/2 jaar en het heeft best lang geduurd voordat ik van haar zwanger was. Pas toen we een eigen bedrijf begonnen en tegen elkaar zeiden dat het best even mocht duren voordat ik zwanger zou worden, was het binnen 2 maanden raak. Erg gelukkig waren we overigens wel. Nu zijn we bezig om een broertje of zusje voor d'r te krijgen. Ik wil heel erg graag snel zwanger zijn, maar dit kun je niet forceren (zegt m'n verstand).

Jessica

Terug
Bovenaan