Zou het nou EINDELIJK zover zijn?

A

Anoniem

Guest
Argh, ik word gek van het wachten. Ik ben nu 2 dagen over tijd, normaal echt op de "minuut" ongesteld. Vreselijk last van m'n borsten, maar op een andere manier dan normaal voor m'n ongesteldheid. Zit een beetje aan de zijkant en steken ook als ik niet beweeg, anders namelijk overal en als ik bv snel de trap afloop zonder bh. Verdre heb ik nergens last van, geen steken in m'n buik, helemaal niets.
We zijn al anderhalf jaar bezig (aantal rondes hou ik al tijden niet meer bij) en ik heb al een aantal onderzoekn bij gyn gehad, maar geen afwijkingen gelukkig. Een jaar geleden was ik bijna dagelijks op deze site te vinden, maar ben ermee opgehouden om er minder mee bezig te zijn.
Herkend iemand mijn klachten? Ik wil zaterdag ochtend een test doen. Spannend!!!!!!!

Hoi Meid,

Ze duiden wel op zwangerschaps klachten maar zeker weet je het pas als je een test heb gedaan. Dus testen maar zou ik zeggen. Ik wens je heel veel succes en hopelijk is het dan toch raak.

Liefs Fruit Girl 34 wk en 6 dgn

hoi hoi

Het lijkt er allemaal wel op maar we worden zo vaak voor de gek gehouden he. Zal voor je duimen

liefs happy

Terug
Bovenaan