zou het nu al raak zijn?

heeee.....

even een vraagje.. sinds deze maand zijn we weer begonnen met zwanger worden.
Bij Daniëlle was het gelijk raak  ondanks dat  ik PCOS heb (in een hele beknoopte uitleg is het dat de eicelrijping niet goed loopt) nu moest ik eergister ongesteld worden maar deze blijft uit.
gister had ik alvast een test gehaald en die hebben we deze morgen gedaan...de uitslag..
1 heel duidelijk streepje (dat de test goed gelukt is) (zeg maar donkerroze)
1 streepje wat er wel is maar niet zo aanwwezig als het eerste streepje (zeg maar licht roze)

als je niet zwanger bent....komt dan het 2de streepje ook in beeld, of ben ik nu al zwanger hihihihi

Groetjes Veronique

Hoi,

Gefeliciteerd!!!! Je bent echt zwanger hoor!!! Dat tweede streepje komt er ECHT NIET als je niet zwanger bent.
Ik weet hoe je kunt twijfelen aan zo'n vaag streepje (had ik zelf namelijk ook bij de tweede) maar als je de test over een dag of 4 nog eens doet zul je zien dat het streepje heel duidelijk is.
Geniet ervan hoor.

Groetjes, Noortje mv Skip, 26 weken zwanger van de tweede.

hoihoi,

Nou uhmmmm GEFELICITEERD !!! Als je niet zwanger bent dan komt er zelfs nog geen ienieminie streepje dus je bent echt wel zwanger... Maar als je nog twijfelt dan kun je er natuurlijk even over nadenken om een foto van de test hier neer te zetten en dan kunnen wij wel beoordelen of wij vinden dat er een streepje staat (grapje)

Geniet er van !!

Dikke knuffel Jolanda

grrrrrrrrrrr, wat een $^!#$*$&&forum zeg...
ben bijna een uur bezig geweest om de foto's te kunnen plaatsen...
het is wel moeilijk om een duidelijke foto van een test te kunnen maken zeg.

volgens de berekening ben ik rond 29 juli uitgeteld, dan ben ik een kleine 7 maanden zwanger met de bruiloft en zijn beide kinders erbij op de bruiloft..(wie weet 3 want heb kans op een tweeling..

ik heb duidelijk wel een scherpschutter als man hihi, dat je 1 keer gelijk zwanger bent kan maar 2 keer achter elkaar dus dachten we wat eerder te beginnen met zwanger worden. eerst wilde we wachten tot 2008 en dan beginnen maar zijn wat eerder begonnen omdat je meestal pas na een par maanden aantelt..niet dus wederom raak geschoten bij het eerste schot hahaha

groetjes Veronique, Franco, Daniëlle en ??

Terug
Bovenaan