Zou het nu dan toch eindelijk??..

<p class="p1" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"><span class="s1">Zou het nu toch eindelijk raak zijn??..</span></p><p class="p1" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"><span class="s1">Al anderhalf jaar bezig om zwanger te raken, 2 januari naar de gyn. Geweest en die zei dat ze een groot eitje zag aan de rechterkant die die week kon springen, dus extra gezellig maken zei ze.</span></p><p class="p1" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"><span class="s1">Zo gezegd zo gedaan, en zondag 5 januari voelde ik duidelijk mijn ei aan de rechterkant. Die zondag avond ook seks gehad. </span></p><p class="p1" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"><span class="s1">Afgelopen zondag had ik opeens veel rode “afscheiding” bi jhet afvegen na het plassen. Dus ik dacht dat ik weer te vroeg ongesteld was geworden. Maar na die een keer niks meer gehad. Alleen afgelopen zondag en maandag nog ongesteldheidskrampen maar dat is ook weg.</span></p><p class="p1" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"><span class="s1">Iemand die dit herkent?..</span></p>

Ja ik had zaterdag 19.00 bij afvegen ineens rood. Echt slierten dus dacht ongesteldheid begint. Maandverbandje ingedaan en avonds zat er alleen klein bruine vlek in, dus schone ingedaan. En dag ern elke keer bij afvegen bruine afscheiding ofzo. Gewoon bruin. En niets meer op maandverband. En eind van avond niets meer bij afvegen. Dus die avond getest  En was positief. ?

oh wat fijn voor jou!!
had je getest voor of na je nod? Ik moet het pas zaterdag worden en durf niet te testen.. haha

Nou erg he, ik word er zelf helemaal gek van?. In al die jaren dat ik ongesteld word heb ik nog nooit last van mn borsten gehad. En nu dan zo erg dat mn vriend zelfs Zei: jeetje het lijkt wel of je een borstvergeoting heb gedaan?

Terug
Bovenaan