Zou het nu dan toch.....??

Hey meis,

Wat een spanning toch hier hihi!! Volgens mij heeft iedereen last van steekjes en prikjes! Ik hoop voor je dat het raak is meid!!! Succes met wachten....

Liefs ciomama

De steekjes in mijn buik worden wat scherper. Ik weet niet wat het betekend, maar ik wordt er flink onzeker van, haha!

Het wordt tijd dat ze een test uitvinden die 2 dagen na je ei al werkt, haha! En dan graag ook de zekerheid dat het goed blijft gaan bij een positieve test, hihi!

Ik wordt op dit moment helemaal melig van dat nerveuze gedoe! Zit in m'n eentje te giegelen op de bank om helemaal niets!

Moet niet gekker worden...

X

Hey!!!

Ik heb beide keren dat ik zwanger was steekjes gehad in het begin.... wel tot 9 weken... dus wie weet.... ik hoop het van harte voor je natuurlijk!

xx

De steekjes hebben nu langzaamaan plaats gemaakt voor wat lichte krampen...
Nu weet ik het dus helemaal niet meer!

Nog drie dagen en dan heb je je NOD... Je bent al zo ver. Nog even verbijten en afwachten, hoe moeilijk ook. En mocht je het echt niet meer trekken, dan kun je altijd een Predictor vroegtest doen. De uitslag is dan nog niet echt betrouwbaar, maar misschien geeft het wat rust (deed het bij mij... zeker voor een paar uurtjes, haha). Niets kunnen doen is waardeloos.

Ik ga hard voor je duimen en aan je denken.

Veel liefs,
Melian

jaja wachten wachten wachten het allermoeilijkste van zwanger willen worden
ik duim met je mee
veel succes met wachten en we lezen het wel

Hee Daycey,

ik heb ook steeds steekjes en prikjes in mijn onderbuik. Gaat van links naar rechts en weer terug, heel apart! Vorige week donderdag moest ik ongi worden. Zaterdag een test gedaan, negatief:(... Mijn cyclus is al 5 maanden regelmatig. Zou het dan toch? Ik durf niet meer te testen, bang dat het weer negatief is. Wacht toch maar tot donderdag, dan ben een week overtijd. Hoelang zijn jullie al "bezig"?

Liefs linsss

Hee hee ,

Ik was op zoek naar een onderwerp als steekjes in de onderbuik haha en gevonden !
Ook ik heb last van steekjes bij mij rechtsonder en gisteren en vanmorgen ook flinke menstruatiepijn nu even niet en ook mijn borsten doen flink pijn ik moet nog wachten tot zondag tot ik kan testen .
En ja dat duurt zo lang !!!
Ik hoop dat het raak is dit keer anders is het alweer de 8ste teleurstelling heb ik echt geen zin in !
En ja ik maak mezelf ook gek haha zo herkenbaar allemaal !!
Ik hoop dat we allemaal zwanger zijn !!!

Terug
Bovenaan