zou het nu een jongen zijn?

hey allemaal,als k het allemaal zo eens lees,wanneer je moet vrijen om een jongen of meisje te krijgen,zouden we een jongen krijgen,wij hebben het op de dag van de ovulatie gedaan,ben echt heel nieuwschierig,brenda

sorry vincy

maar het lijkt uit je opmerking en uit het andere topic dat je het niet leuk vind als je weer een jongen krijgt en veel liever een meisje krijgt.

ik denk dat je blij mag wezen dat je al 4 kinderen hebt en nog eens zwanger mocht worden.

het maakt geen REET uit of het een jongen of meisje wordt als het maar gezond is en ik weet helaas uit ervaring dat dat HEEL belangrijk is.

groetjes moekje
(ik snap wle dta je een meisje leuk zou vinden na allemaal zonen maar je opmerkingen komen verkeerd over vind ik)

@moekje: wat jammer dat je zo boos reageert. Je mag toch een voorkeur hebben wat geslacht betreft? Ik weet dat gezondheid heel belangrijk is, dat staat boven aan en dat wordt door vinci ook niet anders beweerd.

Wij hadden bij de oudste graag een meisje gehad, maar we zijn superblij met onze gezonde zoon! Tuurlijk vonden we gezondheid op nr. 1 staan, maar ik vind dat je daarnaast best een voorkeur mag hebben. Ik denk dat diep in hun hart, de meeste dat wel hebben, maar het niet durven zeggen. Wij kregen nl ook vreemde reacties toen we een voorkeur aangaven.

Gr. Tamara.

Ondanks dat wij iets heel naars hadden meegemaakt heel dicht blij en ik heb gehuild van geluk dat mijn kindje gezond was, had ik toch een voorkeur bleek toen ik hoorde wat het werd!!! Is iets waar toch nog een taboe op rust he!!
Mag toch allebij vind ik;
Gezond en een voorkeur!! ;-)
Ik kan me voorstellen dat je na 4 jongens graag een meisje zou willen, zeker als moeder zijnde.

Groetjes Sonja
(30 weken zwanger van een meisje :)

Terug
Bovenaan