zou het nu eindelijk zo zijn...

A

Anoniem

Guest
Ik ben al een paar dagen erg moe en heb af en toe krampjes, ook heb ik andere afscheiding en urine (kleur), hopelijk ben ik nu eindelijk zwanger, maar ik wil me er niet aan vast houden want ik heb een zeer onregelmatige cyclus. Ik hoop echt dat ik nog zwanger wordt voor augustus, anders krijgen we onderzoeken etc, dat is toch minder prettig (wel nodig natuurlijk).

Wat denken julie? Hadden jullie ook deze klachten aan het begin van jullie zwangerschap?

Groetjes Vic

Ik weet nog met de vorige zwangerschap dat ik op vakantie heel moe was en veel hoofdpijn maar dacht dat dat kwam door het warme weer maar achter af hoorde dat bij mijn zwangerschap.
Ik kan me niet herinneren dat ik andere urine of afscheiding had!!maar heb daar ook niet opgelet.

Groetjes

Ja ik heb soms ook erge hoofdpijn, maar probeer niet te veel te hopen, anders wordt het straks weer zo teleurstelling :(

Groetjes Vic

hey Victory,

Het zou helemaal het einde zijn als jullie in verwachting zouden zijn, ik duim heel hard voor je mee. Ik had bij de vorige zwangerschap niets in de gaten mijn man zei je bent zwanger want je voelt zo warm aan en toen ik teste op de dag van mijn ongi was het negatief en 3 dagen later positief.

Wens je veel succes en laat het weten of het dan zover is.

Liefs RH

ik heb ook opeens andere kleur afscheiding
en weet niet of dat een zeangerverschijnsel is maar hoop het wel voo r jou en ook voor mijj
nu al 3 maanden niet ongi geweest dus wel beetje onzekerheid moet nu temperraturen van de ha
succes allemaal

ik snel vermoeid, even naar de zolder om de was op te hangen. boven helemaal uitgeput en zulk soort dingentjes.

ook heel erg chagereinig, heerdoor begon ik een beetje te denken he......

ik hoop echt heeeeel erg voor je dat het raak is, je wacht nu al zooo lang.

Ik hoop het voor je vic! Die onzekerheid steeds is nooit leuk!

Ik kan me voorstellen dat je er erg op hoopt dat je nu eindelijk zwanger mag zijn. Ik heb door mijn zeer onregelmatige cyclussen ook vaak gedacht dat ik zwanger zou kunnen zijn maar steeds werd ik teleurgesteld. Ook de laatste cyclus dacht ik echt dat het wel raak zou zijn, ik had allerlei klachten en meende op de juiste dagen te hebben geklust maar wederom werd ik teleurgesteld. Ik begrijp dat je hoopt dat je het nu raak is maar pin je niet teveel vast op alles wat je voelt. De ervaring leert (ik heb er tenslotte al 2) dat de echte zwangerschapsverschijnselen vaak pas optreden rond de 5 a 6 weken zwangerschap al kan het natuurlijk best zijn dat je eerder kwaaltjes hebt die op een zwangerschap wijzen. Maar er zijn ook vrouwen die geen enkel kwaaltje hebben! Meid ik hoop echt voor je dat je niet teleurgesteld wordt en straks eindelijk die positieve test in handen hebt maar maak jezelf niet gek!

Terug
Bovenaan