zou het nu kunnen zijn of zie ik spoken ???

A

Anoniem

Guest
Hee meiden ,

Even vraagje normaal ben ik niet zo met die symptomen enz want je maakt jezelf alleen maar gek maar nu doe ik net zo hard met iedereen mee !

Volgens berekeningen heb ik 2 jan mijn ei gehad de dag erna had ik pijnlijke borsten dat heb ik nu nog steeds , dat heb ik meestal pas een dag of 5 voor mijn nod verder had ik gisteren een heleboel witte afscheiding .... en heb ik vorige week veel krampjes en gerommel gehad in mijn mijn buik .

Afgelopen zondag heb ik wat menstruatie pijn gehad en gisteren ook even en als ik veel en druk bezig ben voel ik het in mijn buik het gaat dan echt pijn doen .... als ik uitga van een gemiddelde cyclus zou ik 18 januari mijn nod moeten hebben en op zijn korts 16 januari ......
Ik heb me er maanden niet druk om gemaakt dat beviel me wel goed en nu maak ik me zelf weer helemaal gek met het idee zou het dan nu na 19 rondes ................
Wat denken jullie het zouden net zo goed de duivels kunnen zijn die onderweg zijn natuurlijk maar vind het allemaal zo vroeg .......

hey bloemmie..

soms houd je lichaam je zo voor de gek..in mijn 2e ronde had ik ook hevige pijn rond de eisprong..ik heb altijd rond de vruchtbare week pijnlijke borsten en dat houd aan tot de menstruatie er weer is, Had ook steeds pijn in de buik en die afscheiding die jij beschrijft. Ik dacht dus dat ik zwanger was want na mijn idee had ik veel verschijnselen. Helaas werd ik toen ongi. Natuurlijk kan het bij jou wat anders zijn dat zou super zijn na zo`n lange tijd dan toch zwanger..Ik hoop het voor je.
Ik weet zelf dus nu al dat ik van de week weer gevoelige borsten krijg en dat duurt tot na 31 januari dan moet ik het weer worden.

ik ga voor je duimen:)

liefs

hoi Bloemmie!

Ja ik denk ook wat steenbokje schrijft.
Ik merk nu zelf ook zonder pil dat ik zodra mijn vruchtbare dagen eraan komen, nu dus, ik pijnlijke borsten krijg en die houden aan tot mijn ongi. Ook rond de eisprong veel gerommel in mijn buik, steekjes enzo. Ook het daarbij behorende slijm!

Ik denk dat je nu erg last hebt gehad van je eisprong. dat is immers ook elke maand weer anders. Omdat je zegt dat je je eisprong rond de 2 de had moeten hebben zou dat kunnen. Miss iets later je eisprong dan je gedacht had en dat zou je slijm verklaren, dat voor en na je ei komt!

Maar het zou natuurlijk GEWELDIG zijn dat het na 19 rondes eens raak was hè?!!
Ik hoop het voor je.

Ik kan me wel goed indenken dat je nu denkt zwanger te zijn hoor, je voelt je nu duidelijk anders dan anders.

Laten we duimen!!!!

Het zou idd geweldig voor je zijn als je gelijk had! Helaas ben ik heer en meester wat betreft het voor de gek gehouden worden door je lichaam. Ook steeds weer andere klachten.
Volgens mij kun je de dag na je eisprong nog geen signalen krijgen. Dat is nog veel te vroeg. En als het van een zwangerschap is, is je ei wellicht een stuk eerder gekomen.

Eerlijk gezegd denk ik net als de andere meiden dat deze klachten bij je eisprong horen.

Toch ga ik heel hard voor je duimen dat ik ongelijk heb!

Liefs Daisy

Hoi Meiden

Dank jullie voor de reacties ...
Ik denk dat jullie gelijk hebben hoor ....

Maar het voeld zo anders allemaal ben erg onrustig slaap erg slecht ik heb alle pijntjes ook al eens gevoeld ben toch ook weer 19 maanden bezig maar toch voel ik me raar ik kan het ook niet omschrijven .

Ik ga maandag testen met een vroege test die kan 4 dagen voor je nod dat is woensdag ik moet eerlijk zeggen dat ik al bijna een jaar geen test heb aangeraakt omdat ik er steeds zeker van ben dat ik ook ongesteld word ....... ik ben daar nu niet zo zeker van eigenlijk maar zit er misschien wel helemaal naast met mijn gevoel we zullen het volgende week weten .

Ik voel me echt een muts nou hihi ik lees het altijd bij andere die zich zo druk maken en ik ben er altijd redelijk rustig onder maar nu niet nog een week bah .......gaat echt wel zwaar worden ....

Joh, iedereen is wel een mutserig, haha! Misschien heeft je gevoel wel gelijk, hoor. Het kan zomaar!
Mijn duimen draaien door!

Ik ga ook heel hard voor je duimen bloemmie! De wonderen zijn echt de wereld nog niet uit en ik vind dat 'wij' nu eens aan de beurt zijn! Hahaha!

Laat je niet gek maken want wie weet.....

Liefs Lynn.

ik hoop het zo voor je..als je lichaam nu anders is en je gevoel dan normaal...wie weet?....zou super zijn voor jullie.
ik blijf ook duimen.

liefs

Terug
Bovenaan