Zou het nu raak zijn ?

Hallo dames.

2 maanden terug was ik 11 dagen ongesteld.
Ik heb dit dan ook nooit gehad dus heb de huisarts gebeld met de vraag wat het zou kunnen zijn.
Helaas heb ik sins mijn 15e een vertraagde schildklier. Dus de huisarts stelde voor dat ik toch even bloed moest prikken.

Uitslag van het bloed was dus niet goed. Medicatie was veel te laag ingesteld. De arts zei dus ook dat het moeilijk is om zwanger te worden. Ik was er erg van geschrokken. Op de dag van de uitslag is meteen de medicatie verhoogd.
Na 6 weken moet ik weer bloed prikken.
Morgen is dan de dag dat ik bloed moet prikken. Ik vindt het best spannend omdat ik anders weer teleur wordt gesteld als het niet goed is.

Sins gister heb ik last van mij borsten en soms wat steken in me onderbuik. 28 maart was mijn eisprong en 11 April zou ik ongesteld moeten worden. Zou het raak zijn?? Wij zijn nou bijna 1 jaar bezig.

Zijn er nog meer dames die een vertraagde schildklier hebben en een kinderwens hebben.

 
Het kan, maar dat kan je echt pas met zekerheid zeggen wanneer je positief test. Op z’n vroegst testen de meesten (waaronder ik zelf) 10/11 dpo.. dus dat zou voor jou 7/8 april moeten zijn. Dit omdat het innestelen tot 4-5 dagen en zelf langer in beslag kan nemen.
En zelf al test je dan negatief, bestaat de kans, omdat je tot een week na je NOD posi kan testen.
Ik hoop oprecht voor je dat het dit keer wel raak mag zijn. Dus we duimen!
 
Bedankt voor je bericht.
Ik heb vandaag een test gedaan.. Eerst gaf die negatief aan en na 3 uur weer er op te kijken zag ik een heel licht streepje.
Ik hou er wel rekening mee dat het een indroog streepje kan zijn.

Ik hoop maar dat het deze keer raak mag zijn ?
 
Jaaa dat kan inderdaad een indroogstreep omdat ze na een bepaalde tijd niet meer betrouwbaar zijn.
Opnieuw testen morgenochtend

Of ik las dit online

Hoe kun je nu de indroogstreep van de positieve test onderscheiden? Er is een trucje voor! Als de test in een omhulsel zit, haal deze er dan af. De bedoeling is dat je een ‘kale’ test overhoudt. Hou dan de hele strip ( dus zonder omhulsel ) 10 seconden onder koud stromend water. De opgehoopte urine wordt hierdoor weggespoeld. HCG geeft de gekleurde lijn. Zie je na deze 10 seconden nog een roze gekleurde lijn? Dan is er kans dat je daadwerkelijk zwanger bent.
 
Terug
Bovenaan