Zou het nu toch raak zijn??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ben hier een tijdje niet geweest, omdat het allemaal niet wilde lukken en ik het allemaal een beetje naast me neer probeerde te leggen. Maar nu begint het weer een beetje aan me te trekken, want...
Sinds een week heb ik ontzettend last van mijn borsten, echt niet normaal meer. Bh 's zijn ineens te klein, heel bizar. Omdat ik absoluut geen regelmatige cyclus heb, wilde ik de dag (39) van mijn laatste cyclus maar aanhouden. Maandag op dag 38, hield ik het niet meer vol, het deed zo'n pijn! Mijn man en ik hebben toen een test gedaan en na 3 minuten stond er echt een heel licht streepje! Dus ik ga er vanuit dat ik nu zwanger ben!!! Helemaal door het dolle zijn we.
Ben nu wel heel misselijk en eten schiet echt niet op, maar ik heb het er allemaal voor over.
Morgen (donderdag) heb ik een afspraak met de huisarts om te kijken of het echt waar is (ik kan het nog niet geloven) en hoe ver ik dan ben.
Ik vind het zo spannend!
Voor iedereen, daar komen ze  : ************************************************
Succes, en bedenk dat het soms gewoon heel lang kan duren, bij ons heeft het ook een jaar geduurd.

Liefs Stefanie

hoi Stefanie,.............

GEFELICITEERD.....echt geweldig voor je!!

Bedankt voor de mooie sterretjes...hhihi
Geniet van je zwangerschap...al je misselijkheden pijntjes ed zijn juist geweldig!!
Je bent het eindelijk!!! Ze geven juist aan dat je een kindje op komst hebt!

Liefs en genieten.....Eva

Hoi Stefanie.

Volgens mij is een streep een streep dus harstikke zwanger ,van harte het is je gegund,ik begrijp dat jij ook al lange tijd bezig bent,geniet ervan en nogmaals heeeeeel erug gefeliciteerd.

liefs mexx-ann

Hoi,
Een streep is een streep! Succes bij de HA,
Ennuh, gefeliciteerd hoor!!!!
Dikke kus Rimke

Hey meiden,

Bedankt voor jullie lieve reactie's.
Ben wel heel erg benieuwd naar morgen.
Jullie ook heel veel succes.

Liefs Stefanie

Goedemorgen allemaal,

Even het laatste nieuws. Ben net bij de huisarts geweest. Gezien mijn pijnlijke borsten en misselijkheid wijst het wel richting een zwangerschap. Huisarts heeft ook nog weer getest en ook daar was een zeer vaag streepje te zien.  Daarom en gezien mijn zeer onregelmatige cylussen moet ik nog een weekje geduld hebben. Als ik volgende week donderdag niet ongesteld ben geworden (dan zit ik op de langste cyclus die ik gehad heb) mag ik er vanuit gaan dat ik zwanger ben en mag ik een afspraak gaan maken voor een termijnecho.
Nog een weekje geduld hebben dus.

Liefs Stefanie

Ow wat spannend voor je stefanie.
Maar een streep is idd.  een streep. Heel veel succes in deze spannende week.
Het is je gegund!

liefs

Terug
Bovenaan