zou het nu toch zo zijn?

hallo meiden

naar de vorige keer de pillen te hebben geslikt om mn cyclus weer "normaal" te krijgen heb ik daarna toch weer de zw verschijnselen gekregen.
nu zou ik eigenlijk afgelopen maandag (30-11-2009) ongesteld moeten worden maar er is tot nu toe nog niks.
dinsdag heb ik een vroege test gedaan maar daar stond weer "niet zwanger"
nu heb ik dinsdag ook naar mn gynecoloog gebeld omdat ik dit keer ook zo misselijk ben dat ik over moet geven en ben ook duizelig.
dus nu is de vraag hebben de pillen wel zn werk gedaan of zou ik dan nu toch wel zwanger zijn.
ik moest afwachten tot einde van de week en als ik dan nog niet ongesteld was weer testen, want volgens de verpleegkundige van de afdeling kan het wel zijn dat ik nu zwanger ben!
ik vind het zo spannend en wil zaterdag gaan testen zou toch een leuk sinterklaas cadeautje zijn hihi.
nou is mijn vraag hebben meer mensen pillen geslikt om hun cyclus weer normaal te krijgen en hoe verliep dat daarna met jullie ongesteldheid?

liefs bello

Nou ik heb eens een keertje enkele pillen geslikt maar dat was om de borstvoeding te stoppen, dat wilde niet normaal. Die waren eigenlijk bedoelt op je cyclus op orde te maken en een ei-sprong te creeren. Werdt wel gewoon weer ongesteld.. door de borstvoeding was ik dat nog niet geweest na 8,5 maand voeden. Weet niet of je hier iets aan hebt? Ik hoop iig dat het bij je raak is!

hoi josh

bedankt voor je reactie
ik weet nog steeds niks wil pas morgen testen
wel ben ik gisteren even naar de dokter geweest want ben echt heel erg duizelig was zelfs zo duizelig dat ik onder de douche gevallen was (had mezelf gelukkig niet pijn gedaan)'
maar dat leek me niet helemaal normaal.
de dokter zei dat ik toch af moest wachten omdat het toch bij een zwangerschap kan horen mn bloedruk was iig goed.
dus ben heel benieuwd wat er morgen uitkomt hoop op een sinterklaascadeautje hihi.
maar we zullen zien ik laat het nog weten.

liefs bello

spannend! ik duim ff mee voor je... En idd duizelig heid hoort er bij... dus kan best.. maar soms wil je lichaam je bedriegen. Maar ik hoop en duim voor je dat het raak is!

spannend morgen testen!!!

Duizeligheid er idd bij, ik heb het ook, ben ook erg duizelig, bloeddruk perfect en hb is 8,5 (ijzergehalte), mij gyn zegt dat het komt omdat de baarmoeder heel erg doorbloed wordt nu en er minder bloed naar mijn hersenen gaat....
Vroeg al of ik dan maar op mijn kop moest gaan staan haha maar helaas is er niks aan te doen...

Hoop voor je dat het raak is!!!

hoi hoi

bedankt voor jullie reacties
ik heb zaterdag getest en helaas geen sinterklaascadeautje, vanmorgen nog een keer getest en weer negatief.
word er best wel gek van want wil wel eens weten waar die duizeligheid vandaan komt.
ben ook nog steeds niet ongesteld geworden en das helemaal vreemd de vorige keer dat ik 2x geen eisprongen had gehad had ik wel 2 dagen een bloeding maar nu helemaal niets!
net de gyn gebeld en die zei dat ik naar de dokter moest gaan, wel vreemd want ik zou terug moeten komen als ik niet ongesteld werd de assistente vond dit ook vreemd en wou toch een afspraak voor mij maken dit kan pas 4 januari grrrr.
ik ben nu zo onzeker weet t nu ammel niet meer heb toch alle kwaaltjes en de testen zijn weer negatief maar was er helemaal niet mee bezig dit keer had echt zoiets het kan neit raak zijn want de pillen moeten eerst zn werk doen.
nu kan ik vanmiddag terecht bij de dokter dus dan zal ik daar maar eens horen denk dat ik toch maar even vraag om een bloedtest.
ben t zo beu al die kwaaltjes en dan niet zwanger zijn.

liefs bello

Terug
Bovenaan