zou het nu zover zijn!!!

Hey meiden,

Vanaf vanmiddag rommelt het goed hier dus wie weet zou het dit weekend zomaar raak kunnen zijn!!! Oh kan niet wachten hoor ben ook erg nieuwsgierig en spannend is het ook wel!!! Maar goed we wachten eerst maar af nog geen slijmprop of vruchtwater verloren wat ik gezien heb, maar wel wat weeën gehad duren nog wel erg lang en en volgen nog niet regelmatig dus verwacht vannacht nog niks idd geval, of ik moet het mis hebben haha!!!
Zo gauw ik wat weet kom ik weer voorbij!!!
Voor diegene die ook nog moeten of wachten heel veel succes!!

Liefs Sandy 39wk en 4dgn

Spannend! Het gaat ook niet altijd volgens het boekje.
Ik heb nooit weeen om de 3 minuten gehad, maar wel al heel snel 5 cm ontsluiting. Vliezen waren toch al gebroken, maar dat heb ik dus nooit gemerkt. Zo zie je maar dat iedere bevalling anders is.

Hopen dat het niet meer lang duurt zodat je je kleintje in je armen kan sluiten

groetjes
Jadeje

Hoi meiden,

Nou het was dus loosalarm hier nog geen beeb hier grrr. Gisterenmorgen toch maar ff naar het ziekenhuis geweest voor de zekerheid, een CTG gehad alles was goed met de beeb. En inwendig was wel te voelen dat alles week was maar nog geen ontsluiting. Morgen ben ik precies 40wk en moet ik weer op controle bij de Gynecoloog we wachten maar af hoe het gaat denk dat het weleens langer kan duren nu, maar goed je ziet wel dat je lichaam je wel voor de gek kan houden!!!
Succes allemaal.

Liefs Sandy 39wk en 6dgn

Hallo allemaal,

Ben weer op controle geweest beetje te hoge bloeddruk maar verders was alles goed en zowaar 1cm ontsluiting dus het begin is der haha!!! Vannavond wat slijmverloren dus erg spannend hier, wie weet duurt het nu niet lang meer hoop het echt we zijn er klaar voor!
Succes meiden voor diegene die ook nog moeten!!!

Liefs Sandy 40 wk precies vandaag

Terug
Bovenaan