Zou het of zou het niet???

A

Anoniem

Guest
Ik heb 4 Juni 2014 mijn mirena spiraal moeten laten verwijderen (deze was 10 cm omlaag gezakt) En had mijn baarmoederhals ontstoken! Nu heb ik wel gewoon gemeenschap met mijn partner gehad afgelopen weken!Maar ik heb een cyclus van 26 dagen. Ik heb 7 Juni 2014 mijn menstruatie gekregen en dit stopte op 12 Juni 2014 nu heb ik mijn cyclus uitgerekend en ben vanaf 16 Juni 2014 begonnen met mijn Ovulatietest de Sensitest! Deze geven steeds 1 streepje aan terwijl er bij de uitgerekende cyclus staat dat ik 21 Juni 2014 mijn vruchtbaarste dag is... Hoe kan het dat mijn ovulatietest maar 1 streepje aan geeft? En ik ben sinds gisteren behoorlijk misselijk... Ik hoef maar iets te ruiken en kom zowat aan overgeven. Heeft iemand andwoorden voor mij??
Veel Liefs,Mama van 3 kinderen!

Door de mirena en het verwijderen ervan kan je cyclus goed van slag zijn. Gezien je laatste menstruatie nog geen 14 dagen geleden is, lijkt het me erg sterk dat je nu zwanger bent en zwangerschapskwaaltjes hebt. Misschien wat anders onder de leden? Na het verwijderen na mijn laatste mirena heb ik 7 maanden geen cyclus gehad. En dat is zelfs voor mij ( variërend van 5 tot 10 weken) erg lang. Waarschijnlijk staat er maar 1 streep omdat je ei langer op zich laat wachten.

Beste Supertje.,
Ik heb van de week een ovulatietest gedaan en daar waren 2 streepjes eentje lichter en de c streep het donkerste,.Dat vind ik heel erg raar.Hoe zou dat dan kunnen want de ene keer geeft hij aan 2 streepjes en andere x maar 1.
Groetjes,Mama van 3 kinderen

Tja ik heb een bloedhekel aan die testen omdat ik er geen wijs uit kon. Mijn gyn vindt ze ook niet betrouwbaar. Maar als ie al geweest is kun je over een dag of 10 een zwangerschapstest doen. Hoop dat je wat duidelijkheid mag krijgen komende week. Succes.

Terug
Bovenaan