Zou het.... positieve test

<p>Hee lieve meisjes,</p><p>Ik heb even een vraag eind september gestopt met de pil want wij hebben een kinderwens. Daarna onregelmatige lichte bloedingen geha d niet duidelijk of het nou ongesteldheid was of niet. Hele week heel erg last van me borsten gehad en vanochtend nog erger. Ik dacht toch maar even voor de zekerheid een test doen. Ik had hem al weer weg gelegd omdat ik dacht ik ben toch nog niet zwanger. Maar er verscheen een lichte streep. 3 uur later clearblue digital geprobeerd met weken indicator die gaf niet zwanger aan. Welke kan ik aanhouden?</p><p> </p><p>alvast bedankt :) </p>

Clear blue is minder betrouwbaar want heeft meer hormoon nodig dan andere test. Komt bij dat je deze okk nog eens NIET hebt gebruikt met ochtend urine dus die is niet heel betrouwbaar. 
Feit is, streep is een streep. Dus ik denk dat je toch zwanger bent! Zou over 2dagen weer een test doen. Let op, geen Clear blue en altijd met ochtend urine. Binnen 3 minuten aflezen. Niet later. 

Allebei niet. Je hebt de eerste test buiten afleestijd afgelezen, dus die test is ongeldig. Dat streepje kan ook een indroogstreep zijn. CB heeft meer hcg nodig. Even opnieuw testen en op tijd aflezen. Succes!

Altijd ochtendurine pakken. Dat deed je bij de cb niet denk ik? Maar die is ook niet zo gevoelig. Ik zou bij de volgende ochtendurine nog eens testen. Indroogstrepen ken ik niet..

Afhankelijk van na hoe veel tijd je die eerste test hebt afgelezen, zou ik zeggen dat je wel zwanger kunt zijn. Als het binnen de aangegeven tijd was, is die test gewoon positief, en is ie waarschijnlijk gevoeliger dan die van Clear Blue, waardoor die (nog) negatief aangeeft. Als je ná de afleestijd hebt gekeken, kan het zijn dat het gewoon een indroogstreepje was, en dat je dus niet zwanger bent..

Terug
Bovenaan