Zou het stom zijn als ik nu al naar de HA ga??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Vorige maand had ik mijn eerste "natuurlijke" ongi, dat was op dag 35
Nu de 2e maand zit ik onderhand al weer op dag 37 en het ziet er naar uit dat de RD nog NIET in aantocht zijn.
Ook verwacht ik geen positieve test meer.
Zou ik nu al naar de huisarts kunnen voor mijn onregelmatige cyclus???
Of zou hij zeggen "wacht nog maar een tijdje" je bent net gestopt met de pil.
Zijn er mensen die ook al snel naar de HA zijn gegaan en hier iets voor gekregen hebben??
Dank je

Lfs Niek

Hoi,

Ik zat even te lezen naar jouw vraag maar als ik jou was even een afspraak maken het kan zijn dat je cyclus niet goed loopt maar ook dat je te weinig hcg hormoon maakt en daardoor niet kunt zien dat je zwanger bent.
Dus mijn tip maak een afspraak dan weet je waar je aan toe bent

Hoi Niek,

kwaad kan het zeker niet om naar de HA te gaan, maar er is een zeer grote kans dat je lichaam nog aan 't ontpillen is. Dan heb je vaak ook wat langere cyclussen en nog wat onrelematig (37 dagen is dan niet echt extreem, mijn vriendin had een normale cyclus van 32/33 dagen).

Maar als jij je zorgen maakt moet je gewoon gaan.

Groetjes Belle

je kunt bellen maar ws zegt je ha geduld te hebben omdat je nog moet ontpillen!! kus kus

Hoi Hoi

Je moet het natuurlijk zelf weten maar ik denk dat je huisarts je nog niet kan helepn. Bij mij is mn cyclus ook zo raar 41 dagen en 59 dagen, zit nu op dag 30.
Je zult waarschijnlijk aan het ntpillen zijn.

Succes ermee!

Liefs Jessy

noi niek,

ik denk dat je nog even moet wachten. Ik heb ergens gelezen dat vrouwen die lange tijd de pil hebben gelezen, soms wel een half jaar nodig hebben om goed te ontpillen voordat ze een regelmatige cyclus hebben.
Heb je tarwekiemolie/teunisbloemoliecapsules al geprobeerd. Heb er hier al veel over gelezen, heb vorige week bij de kruidvat gekeken, zo`n pot kost 11.50, lijkt me wel de moeite waard voor mensen die geen regelmatige cyclus hebben, wat kost een consult bij de dokter?
Maar als ik in jou situatie zat weet ik ook nie wat ik zou doen, ik denk dat ik nog een paar maandjes zou afwachten, het kan altijd nog he? Zou eerst nog iets homeopatisch proberen denk ik, maar voor je onzekere gevoel (wel of niet zwanger) zou je ook gewoon naar de HA gaan...

Succes meid!

xxx

Hoi Niek,

Als ik heel eerlijk ben dan vind ik het wat vroeg om naar 3 maanden al naar de huisarts te gaan. Je lichaam moet nog zo wennen.
Mijn cyclus duurt ook steeds langer de laatste keer zelfs na 38 dagen!
Ik snap dat het vervelend voor je is, wat ik zal doen als ik jou was is die pillen uittesten. Dit ga ik zelf ook doen. En verder raad ik je aan om te gaan temperaturen om jezelf wat meer inzicht te geven in je eigen cyclus!

Succes,

groetjes annie1

quote: annie1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-11-2006 22:42:22'));

Hoi Niek,

Als ik heel eerlijk ben dan vind ik het wat vroeg om naar 3 maanden al naar de huisarts te gaan. Je lichaam moet nog zo wennen.
Mijn cyclus duurt ook steeds langer de laatste keer zelfs na 38 dagen!
Ik snap dat het vervelend voor je is, wat ik zal doen als ik jou was is die pillen uittesten. Dit ga ik zelf ook doen. En verder raad ik je aan om te gaan temperaturen om jezelf wat meer inzicht te geven in je eigen cyclus!

Succes,

groetjes annie1

heej annie1, wat bedoel je met die pillen uittesten?
xxx

Terug
Bovenaan