Zou het strippen aanslaan?

Na een nacht waarbij ik om de 10 min wakker werd van een wee, zette het helaas nog steeds niet door. Ben echt zo moe!! Vanochtend naar de vk geweest voor een strippoging. Heb nu 1 cm ontsluiting. Dat klonk echt echt teleurstellend!! Vandaag/vannacht even afwachten. Gebeurt er niks, dan maandag maar eens langs de gyn om te kijken hoe of wat.
Ppfff ben het nu wel echt zat hoor. Hoop dat die kleine uk snel komt. Alle bewegingen zijn pijnlijk voor mn bekken en het levert alleen maar harde buiken op. Nog maar even mn rust proberen te pakken nu.

hoi,

spannend he, ik ben ook net gestript omdat ik ook ernstige bekkenklachten heb en hoop ook zo dat het aanslaat! net wel lichte krampjes maar nu helemaal niks...
ik ga heel hard duimen voor ons allebei!!!
sucses!

Thanks dames!! Tot nu toe zijn de weeen alleen maar afgenomen :-S. Schiet echt niet op zo. Slapen lukt niet en m'n irritatie wordt alleen maar groter. Zeker naar alle mensen die continue maar blijven vragen hoe het nu is, of er al beweging is, bla bla bla. Ik reageer gewoon niet meer op smsjes, telefoontjes etc. Heb ff wel wat anders aan mn hoofd!! Ben ze echt zo zat!!
Jaclo: hoe is ie bij jou? Hopelijk zet het voor ons beiden door!

hoi Roozz,

Hoe is jou nacht verlopen? ik kreeg gister vanaf 4 uur om de 4 minuten een harde buik en pijn in mijn onderrug, s'avonds om 8 uur hield het op : ( de hele nacht wel een beetje gerommeld en vanmorgen wel mijn slijmprop verloren maar nu weer helemaal rustig!
Ik heb mijn tel. gister op een gegeven moment ook maar genegeerd, het is allemaal heel lief bedoeld maar ook mega frusterend, ik herken me eigen helemaal in jou!
hopelijk heeft het bij jou wel al geholpen!!!!

Terug
Bovenaan