Zou het toch de volle maan geweest zijn?

Hallo,

Weer eens een berichtje van mij. Begin deze week hadden we het er nog over dat er nu toch snel topics met 'geboren' moesten gaan komen, en kijk nou toch!

Ik zat eens te denken, zou die volle maan er dan toch mee te maken hebben ;-)

Ik heb zelf vannacht niet best geslapen. Ik heb een hele zere spier of zenuw die links van mijn ruggegraat mijn bil ingaat en daar zit te zeuren. Ik kon gisteravond en vannacht amper op mijn been staan van de pijn, bah. Ik ben ook enorm stram in mijn enkels en knieen van het vocht, dat helpt ook niet mee.

En mijn buik is enorm aan het rommelen tegelijkertijd. Het kindje beweegt alle kanten op en ik heb volgens mij goeie indalingspijn. Dus dat is lekker: beurs van voor, achter en onder!

Als ik al die geboorteberichten lees, denk ik maar 1 ding: ik wil ook!!! Maar ja, eerlijk is eerlijk, het is echt nog beter als de kleine nog even blijft zitten. Ben 35wk3dgn. Dit soort nachten is het gewoon een beetje doorbijten.

x Blossom

Heeii Blossom..

Wat vervelend maar daar komt het cliche weer..
Je doet het voor iets heel moois..;)

Hier bijna zelfde verhaal.. ook zere rug en gerommel in me buik.. en ben pas 36 weken dus moet ook nog even maar kan bijna niet wachten en dan met die slapeloze nachten die beginnen aan te houden pfff..
Majah we zijn er bijna..

Zet hem op meid!! Ook wij komen er wel en kunnen dan onze kindjes in de armen sluiten..;)

Heel veel succes nog en laat je maar lekker verwennen..

Liefs Mariska

Hey hier ook beurs gevoel van onderen, en redelijk wat gerommel in de buik. Kindje is nu (37 w) wel al ingedaald.... dus zou zeggen:

Laat het feest maar beginnen :D

Ik wil ook ik wil ook ik wil ook hihi.... Ik deel je gevoel compleet!

Laatste loodjes he meid..... die wegen bij mij ook echt het aller aller zwaarst. Offocieel moet ik nog tot 18 september PFFFF....

Nog ff.....

liefs

Schijnbaar heeft de volle maan toch wel enigsins invloed gehad.
Hier ook van hetzelfde,ben nu 36wk en 5 dg.
Volgens de echo,s lag de kleine steeds 5 dg voor,dus dan zou ik 15 sept. zijn uitegereknd,maar de vk houdt 20 sept. aan,dat lijkt dan ineens zover weg! inderdaad @heppy pppffffff ;) Volgende week dinsdag weer op controle bij de vk en geloof toch dat de kleine man nu vast ligt in het bekken,want heb het indalen ook goed gevoeld en voel het hoofdje nu ook laag in het bekken bewegen.

Die laatste loodje,die laatste loodjes.............ppfffff

liefs

Ja die volle maan blijkt toch waar te zijn. Gisteren veel harde buiken/voorweeën gehad en de baby is nu ook helemaal ingedaald volgens de verloskundige waar ik gisteren was. De baby zat al heel lang met het hoofdje diep in het bekken, maar nu kan ze ook echt niet meer terug.
Langzaam moet ik ook maar toegeven dat het zwaar begint te worden. Lopen kost steeds meer moeite zo met die bowlingbal!

Euhh, die volle maan was toch de 24ste?? Of vergis ik me nu zo?

Nou ja: volle maan of niet, feit is dat de augustus-mama's begonnen zijn met kindjes baren :) Heel spannend allemaal, want nu zijn wij aan de beurt. De een moet nog even langer wachten dan de ander, maar overal zal uiteindelijk een baby'tje geboren gaan worden.

Ik weet nog dat ik met de zwangerschap van mijn zoon ook aan het eind van de maand uitgerekend was en uiteindelijk halverweg de volgende maand pas beviel, hoe frustrerend!!! Dus ik probeer me nu dan ook nog niet 'gek te laten maken' door de bevallingen van onze mede-forummers, want het kan bij mij nog wel 6 weken duren. En dat blijf ik maar tegen mezelf zeggen, ook lijkt t alsof mijn lijf nu al klaar is met zwanger zijn, ik weet van de vorige keer dat dat niks hoeft te betekenen.

@Blossom: hopelijk is de komende nacht een stuk beter, want met weinig slaap kun je nog veel minder hebben (ook daarin kan ik je de hand schudden :) ) Gedeelde smart is halve smart, toch?!

pff... lijkt mijn verhaal wel hierboven:

slaap voor geen meter: ben ook steeds errug moe!
last van vocht, waardoor ik geen normale schoenen meer pas... en dat rot gevoel daarro beneden...
maar ook als het kindje draait doet het gewoon soms echt zeer!! soms gaat hij lekker in mijn zij liggen, en dan ligt ie zo hard te duwen, dat het echt pijn doet... en ben de harde buiken ook wel zat....

maar...

nog ffetjes, en dan kan ik een klein wondertje in mijn armen sluiten... kijk er zo naar uit!!

Liefs,

T

Het is in ieder geval wel grappig dat rond de volle maan ineens kindjes geboren worden die later verwacht werden!

Ondanks het feit dat ik ook wel heel graag wil beginnen, probeer ik met vooral op de reactie van mama-van-w te concentreren.
Ik ben de 23e pas uitgerekend, dus het kan makkelijk oktober worden!
Maandag heb ik een liggingsecho, dus ben benieuwd of ze a.d.v. deze echo de datum nog bijstellen?!
Nou ja, er blijft een kleine hoop dat ik toch in ieder geval begin september beval hihi.
Verder verheug ik me maar op alle berichtjes die komen gaan van mede-forummers met geboorteberichten!

Fijne avond allemaal!

Terug
Bovenaan