Zou het toch zyn begonnen?

Na m,n bekken pyn enzo voel ik toch vanmiddag met vlagen bonken van onder moest 2 x binnen t,half u plassen 1e x heb ik er niet op gelet maar 2e x was t,neutraal v kleur en geur ben nu ook misselyk t,is wel rustig nu in m,n buik heb weer gebeld moet het 2u aanzien mocht er eerder wat gebeuren mag k,bellen spannend hoor he

is zeker spannend je zit maar te wachten he. heb ik nu ook bij mij kan het ook elke moment gebeuren maar is mn eerste dus weet ni wat ik kan verwachten. we wachten rustig af kan ook nog 3 weken duren we zien het wel.

als het wel veredr gaat nogmaals succes

Nou ik kan je wel vertellen dat dit anders is als by m,n zoon maar t,is weer rustig weet niet of het stilte voor de storm is we wachten wel af als er wat is mag ik bellen is wel fyn k,mocht zelfs strakjes nog komen omdat ik het minder voelde maar k,voelde wel weer wat beweging dus heb gebeld k,moest wel beloven dat als k,t,niet vertrouwde k,moest bellen is wel fyn k,lig nu heerlyk op bed hoop dat k,een poosje kan slapen emaar k,hoop dat de bevalling gauw door gaat zette

hey,

wat spannend he. bij mij is het nu ook aan het rommelen. ik dnek indalingsween maar je weet amar nooit he of het hier ook ineens door gaat zetten ik hoop het nu eigenlijk ookw le ja.

fijn he dat ze bij de vk zo op gebrand zijn dat je gewoon kan bellen enz. is zo fijn anders bel jke gewoon niet snel.

ik hou het het hier in de gaten hihih.

Oh dames, wat spannend allemaal. Jullie ervaringen zijn allemaal zo herkenbaar. Bij ons waren beide bevallingsverhalen totaal anders, het herkennen van de weeen, verliezen van vruchtwater, eigenlijk alles. Dus ook bij een tweede kindje weet je niet precies wat je te wachten staat. Je lichaam kan echt een loopje met je nemen. Ik hoop voor jullie allemaal dat het snel zover is en alles voorspoedig verloopt.

Probeer zoveel mogelijk rustig te blijven, op kracht te zijn voor je bevalling en na de geboorte zoveel mogelijk te genieten. Voor mij waren de laatste 2 weken van de zwangerschap een achtbaan van emoties en onzekerheid. Maar nu is de kraamweek al weer voorbij... De tijd vliegt! En gelukkig hebben we een heerlijk zoontje gekregen.

Succes en geniet er straks van!

Terug
Bovenaan