Zou het zijn gelukt?

<p>Hallo allemaal,</p><p> </p><p>Ik heb woensdag 13 een ovitrelle spuit gezet, volgens de gynaecoloog zou ik de 15e de eisprong hebben gehad, en 23e had ik eenmalig lichtroze vloed, ik denk zelf een innestelingsbloeding.</p><p>Heb nu last van flink opgezette en gevoelige borsten, emotionele buien en soms het idee dat ik misselijk wordt…</p><p>zondag en gister een zwangerschapstest gedaan en dit was een hele lichte streep …. Ben alleen bang dat het niet klopt vanwege de ovitrelle, terwijl ze zeggen dat hij na ongeveer 10 dagen uit je lichaam zou moeten zijn.</p><p>vind het spannend… hopelijk kunnen we over een paar dagen een goede positieve test in handen hebben!</p>

Ja! De week kan me niet snel genoeg gaan... heb net weer een test gedaan... en nog steeds een licht streepje.. maar wel duidelijk aanwezig ! Durf nog niet te veel hoop te hebben na 2 jaar fertiliteitstraject...

Nog steeds test ik positief! Morgen doen we een clearblue digitaal, vandaag bloed wezen prikken bij de huisarts dus dan krijgen we morgen ook nog uitslag van huisarts! 

Terug
Bovenaan