zou het zijn

A

Anoniem

Guest
ik heb net een test gedaan maar zo'n super licht streepje dat je het bijna niet ziet ik heb wel te vroeg getest moet eigenlijk morgen of zondag pas testen denk datik voor de zekerheid er nog maar een paar bij ga halen ik twijfel zo erg aan me eigen ik denk dat ik dingen zie die er niet zijn

Superlicht streepje = een streepje dus GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Even weinig drinken en dan pas weer met geconcentreerde urine testen en je zult zien dat die streep dan al duidelijker is... of had je met ochtendurine getest?

nee heb in de middag getest maar een andere geeft negatief aan dus weet het nu helemaal niet meer kruidvat gaf een super licht kruisje predictor de vroege geeft niet zwanger m isschien maar eens morgen vroeg testen

Spannend!!!
Ik ga ook morgen testen (had di NOD).. Heel veel succes! Hopelijk allebei een positieve test.
Liefs Chantal

Wedden dat ie positief is... het kan niet zo zijn dat de ene test negatief aangeeft en de andere positief. En zoals je al schreef heb je niet met ochtendurine getest en voor de andere veel gedronken. Zeker als je vroeg test kan dat juist het verschil maken tussen positief en negatief. altijd met ochtendurine testen dus en niet de avond ervoor mega veel drinken.

Terug
Bovenaan