zou het zo zijn??? 3 keer is scheepsrecht??

A

Anoniem

Guest
hoi meiden...

het was even stil aan deze kant maar volg jullie wel hoor!
heb vorig jaar juni een miskraam gehad met 11 weken van een tweeling daarna in okt weer eentje van 6 weken en daarna was het stil...

sinds 3 maanden actief met ovulatietesten en deze maand had ik een extreem goed gevoel.. we waren veel thuis, genoeg weten te klussen en met veel plezier overigens en morgen is mijn NOD..

bij de vorige was het telkens een paar dagen van te voren al te zien..kon het gevoel dan ook niet wegdrukken en vandaag een testje gedaan..
een duidelijke maar nog ietwat vaag gekleurde streep!!

kan het amper geloven manlief was erg blij maar net als mij mee eens dat het wel erg pril is en we wachten nu dus rustig af..

zou het dan toch gaan lukken? 3 keer scheepsrecht??

duimen aub!

liefs een  ik

Hoi,

zoals ze hier allemaal zeggen.... Een streep is een streep!!
We mogen je dus feliciteren!!

Hoop dat het deze x goed gaat voor jullie!!!

Liefs,

Frieda

Jeetje meid,
gefeliciteerd!
Ik duim dat het deze keer helemaal goed mag komen,
Ik heb in Oktober een miskraam van een tweeling gehad en ben nu 28 weken in blijde verwachting (van eentje.........),
Ik hoop dat het deze keer jullie gegund is,

Dikke kus Rimke.

gefeliciteerd meid, en ik hoop echt van harte dat deze zwangerschap goed gaat, doe maar rustig aan en probeer wel te genieten

groetjes linda

helemaal top !!! lekker rustig aan doen,goed luisteren naar je lichaam en GENIETEN!!!! gefeliciteerd meid en hoop dat alles goed gaat.

greetz Petra

dank jullie wel meiden!

weet niet goed wat te doen als het nu weer niet goed zal gaan..
ga zondag een testje ertegen aan gooien om te zien of de streep duidelijker geworden is..de vorige keer toen het mis ging was dit namelijk niet het geval..

hoe lang moet er tussen zitten eigenlijk? of liever..hoe lang duurt het eer je een dikke streep hebt?

greeeeeeeeeetz

Hee meid,

Misschien stelt het je gerust.. Maar het maakt  niet uit of je een hele dikke streep of hele dunne streep heb als je test.. een streep is een streep.. Mijn beste vriendin had geen streep.. En haar zoontje huppelt al bijna 3 jaar rond.. dus daar hoef je niet op te letten!!

xxx Mamoetje

Terug
Bovenaan