zou het zo zijn.. moet me inhouden..

A

Anoniem

Guest
Hee meiden..

Ik wodt gek van ongedult. Ik heb woensdag mijn nod., maar ik heb zoveel klachten dat ik niet kan wachten om te testen. Vandaar dat ik het maar van me af probeer te schrijven..
Ja waar heb ik last van.. Mijn temp blijft hoog. Ik heb super gevoelige/ pijnlijke borsten en ben zo ontzettend misselijk met vlagen.. Ik hoop dat wij nu eens geluk hebben. Het zou wel erg leuk zijn als het nu raak zou zijn.. We waren vrijdag 1 jaar getrouwd dus een leuker kado kan ik me niet wensen..We zijn al bijna een jaar bezig dus het zou wel erg leuk zijn als het nu dan raak zou zijn.. Nou ik ga verder duimen..En hoop me nog even in te houden..

Liefs pas

hoi

ik heb het zelfde als jij

met de vorige zwangerschap had ik alleen dat ik niet tegen deo kon
en dat heb ik nu ook iedere keer en met vlagen misselijk maar ik kon ook niet wachten met testen en toen heb afgelopen zaterdag ook getest maar ik stond de test te doen en ik stond naar te rekenen maar ik was 5 dagen te vroeg aan het testen maar ja maar hij was negatief nu test ik zaterdag nog even want ik ga zaterdag uit dus dan wil ik wel weten of ik zwanger ben ja of nee en als ik volgende week nog niet ongi ben dan test ik gewoon nog een keer

groetjes gretske

het klinkt alsof je zwanger bent ja, maar waarschijnlijk als je nu gaat testen is het negatief. Omdat het nog te vroeg is. Nog een paar daagjes geduld. Moeilijk he??
veel suc6!

Dat is inderdaad slim om zaterdag nog even te testen.. Weet je of je een borrel kan drinken of niet. Ik zal ook voor jouw druimen... Hopen dat je een pos. test krijgt.

Ja dat is inderdaad moeilijk.. Daarom probeer ik het maar van me af te schrijven.. haha met weinig resultaat.. Ik blijf er aan denken nu..

liefs pas

Terug
Bovenaan