zou het zo zijn????

A

Anoniem

Guest
Heb bij vlagen een raar/misselijk gevoel.
Heb ook beetje hoofdpijn en heel af en toe een ongigevoel.
Toen ik vanmorgen koffie ging zetten werd ik een   beetje misselijk van de koffie (moest de koffie nog in de filter doen).
En ben   ook moe. (ben ik eigenlijk nooit op de dag)
En heel af toe wat last van mijn rug.
Mijn NOD is 29/30 april.

Wat denken jullie?

Liefs Anouska

Het zou zomaar eens kunnen  Ik hoop het voor je ik ga in ieder geval voor je duimen
wanneer ga je de test doen?

Denk dat ik   1 mei een test ga doen, is aanstaande maandag.
Dan is mijn mannetje ook thuis van zijn werk en kunnen we samen testen

heel veel succes ik duim voor je
wel laten weten he. ik ben benieuwd

Hoi Anouska,

Ik hoop voor je dat het zo is. Ik heb zelf dit gevoel ook al 2 keer
eerder gehad, maar helaas was het voor mij 2 keer niet zo. Maar ik hoop
dat het voor jou wel zo is. Duimen!

Groetjes Thessa

Jahhh, ik hoop het ook dat het deze keer raak is.
Heb al kwaaltjes zoals soms rare/misselijk gevoel beetje opgeblazen gevoel en gevoelige borsten met name de tepels zijn gevoelig af en toe last van mijn rug en moe, vanmiddag was ik zo moe dat ik gewoon even moest gaan liggen (heb ik normaal nooit) en af en toe ongigevoel (net ook weer eventjes)

We zullen het 1   mei gaan zien!!

Heb al kwaaltjes zoals soms rare/misselijk gevoel beetje opgeblazen gevoel en gevoelige borsten met name de tepels zijn gevoelig af en toe last van mijn rug en moe, vanmiddag was ik zo moe dat ik gewoon even moest gaan liggen (heb ik normaal nooit) en af en toe ongigevoel (net ook weer eventjes)

Terug
Bovenaan