Zou het zo zijn?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik zal me allereerst even voorstellen...
Ik ben een gezellige meid uit het zuidwesten van het land en ben 24 jaar!
Mijn vriend en ik gaan dit jaar trouwen en we zijn 11 januari gestopt met de pil (ik wou graag mijn "normale" cyclus weten, voordat we het eind juli voor het eggie gaan doen)!
Maar het duurde toch wel erg lang en we hebben dan ook een paar keer onveilig gevreeen... (2x)
Mijn eerste menstruatie kwam na 27 dgn, de 2e na 25 dgn en de 3e na ook 25 dgn.
Nu ben ik vandaag de dag precies 30 dgn en er is nog steeds niets! heb wel een paar dagen al een misselijk gevoel (niet overgeven en ook niet perse 's ochtends maar echt de hele dag door), dus ik dacht: kan niet missen he! ik gisteren 2 testen gehaald (van kruidvat, de roze)... gaf hij een negatieve uitslag aan?! moet ik nu echt drie dagen wachten voordat ik weer kan testen? Voel me namelijk hartstikke zwanger, stom he?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Groetjes van een vlindertje

ik zou nog even geduld hebben,
toen ik net gestopt was ik elke maand precies om de 28 dagen ongesteld,
later was dit soms ineens 35 dagen,
heeft me vooral op het begin wat kosten aan testen gekost....
Misschien heb je te vroeg getest, maar ik zou nog even afwachten als ik jou was.
(misselijkheid kan ook komen door de spanningen als je denkt zwanger te zijn)

Hoi Vlinder,

Het zou wel zo kunnen zijn natuurlijk. Gewoon over een dag of 2 a 3 weer testen!

Spannend hoor.

Groetjes Petra

Bedankt voor jullie reacties!

Vandaag nog een keertje getest (ander merk, want je weet maar nooit!)... weer negatief, dus ik ga gewoon even nog een paar dagen wachten (ik denk dat ik anders maandag pas weer test), als ik natuurlijk niet gewoon ongi wordt!

Ben vandaag wel iets minder misselijk geweest als gisteren maar ja, we zien wel!
Ik zei alleen net tegen mijn vriend: laat me dan gewoon ongi worden, dan weet je gewoon dat het niet zo is, nu zit ik eigenlijk gewoon te wachten!.
Ik hou jullie op de hoogte,

Liefs Vlinder

Helaas... na een cyclus van 27, toen 25, nog een keer 25 nu na 32 dagen ongi geworden... heb er echt de smoor in!
Had graag toch stiekem gehoopt.... na ja volgende ronde misschien?

Liefs Vlinder

Hoi Vlinder,

Ik ben ook 24 jaar en heb ongeveer 7 jaar de pil gebruikt. Vorig jaar augustus ben ik gestopt met de pil. Na een half jaar ben ik zwanger geworden, mijn cycles was tussen de 31 en 35 dagen. Dus ik heb ook 1 keer getest omdat die 34 dagen al heel erg lang vond. Daarna heb ik met mijn vriend afgesproken dat we elke keer tot ong 40 dagen wachten zo dat we niet teleurgesteld zouden raken door de negatieve test. Het is wel heel moeilijk elke maand het wachten, maar toch moet je het geduld hebben.
Hopelijk is het voor jullie binnenkort wel zo ver dat jullie het blije nieuws mogen vertellen.

Hoi,

Ja ik hoop het ook, hoop dat dit mijn laatste menstruatie is!
Wel een goede regel hoor, wachten tot de 40 dgn! nou ik hoop dat ik dat ook zou kunnen maar ben van mezelf uit ook erg nieuwsgierig!
Misschien kunnen wij afspreken na de 35 dagen!

Groetjes Sabina

Hey meid jammer he!

Ik hoop dat het de volgende ronde raak is. Veel oefenen he haha..

Groetjes en succes!

Terug
Bovenaan