zou het zover zijn?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben sinds vier maanden gestopt met de pil en we zijn sinds een maand echt aan het "proberen". Nu heb ik de afgelopen paar dagen redelijk wat witte afscheiding, een soort van opgezette buik, wat krampen in mijn onderbuik, en hier er daar eens een duizeling in mijn hoofd. Mijn borsten zijn niet gevoelig. Ik heb mijn OV op 3 september gehad. Normaal heb ik geen buikklachten voor mijn NOD. Zou ik zwanger zijn?? Het is wel te hopen :eek:)

Groetjes Daantje

Hoi Daantje,

Ik ben in maart gestopt met de pil en in juni zwanger geraakt. Ik voelde ook al die dingen, maar helaas was het steeds niks. Je lijf kan je lekker voor de gek houden. Je borsten hoeven trouwens niet altijd gevoelig te zijn. Dat waren de mijne ook niet in het begin. Voelde eigenlijk niks bijzonders en toch was ik zwanger. De verschijnselen kwamen bij mij pas toen ik 6 wk zwanger was. Dus misschien ben je wel zwanger. Ik hoop het voor je. Succes.

Groetjes,
Irma (12 wk)

Hoi Daantje, bij mij begonnen de krampen de dag na mijn eisprong al. Ook had ik een opgezet gevoel, en het gevoel dat ik ongesteld ging worden, maar dat gebeurde dus niet. Ik had wel vanaf mijn eisprong het idee dat de pijntjes dit keer heel anders waren. En inderdaad, ik ben zwanger. Ik heb tot nu toe geen enkele last van mijn borsten.
Ik hoop voor je dat je zwanger bent hoor! Veel succes en groetjes, Daisy

Terug
Bovenaan