Zou het?

Ik geloof dat ik misschien 'n beetje zwanger kan zijn. Was gister 2 minuten over tijd (hihi) en heb 'n test gedaan. Na 1 minuut wachten ben ik naar beneden gegaan omdat de ovenschotel aan het aanbranden was. Na 'n uur ging ik kijken en ik zag 'n licht streepje. Zegt niet heel veel, aangezien je eigenlijk na 'n half uur de test niet meer af mag lezen. Maar ik vond het wel toevallig, EN overtijd, EN 'n licht streepje wat ik nog nooooit heb gehad. Weet ook niet na hoeveel tijd het streepje verschenen is aangezien ik dus na 'n minuut naar beneden ging. Heb vanmorgen weer 'n test gedaan en binnen 5 minuten weer een licht streepje. Als ik bij anderen lees dat ze 'n licht streepje hebben, denk ik altijd streepje is streepje. Maar nu ik zelf 'n licht streepje heb (hoeveel keer zou ik nu 'streepje' hebben getypt..) geloof ik niet echt dat ik zwanger ben. Ik durf niet blij te zijn. Zou natuurlijk goed kunnen dat het inderdaad raak is (na 10 maanden). Ben overtijd, ik dacht dat ik vrijdag ongi ging worden, gerommel in m'n buik en wat lichtroze aan het WC papier. Maar daar bleef het bij. Morgenochtend nog maar 'ns testen (waarschijnlijk kan ik me toch niet beheersen en wordt het vanavond al). Ik hoop het maar ik ben ook bang voor 'n teleurstelling.
Spannend hoor.

Hoi April,

Klinkt heel echt hoor: en streepje is streepje ja! Maar herken je onzekerheid. Ik zou nog even een test doen van een ander merk, als die dan ook positief test (ook al is het heel licht), ben je echt hartstikke zwanger! Zo ging het bij mij ook: 2 verschillende testen met allebei heeeele lichte streepjes. Maar inmiddels wel 15 weken zwanger..
Heel veel succes, ik hoop dat het klopt, maar lijkt er sterk op!!

groetjes, Maria2

Heb net weer 'n test gedaan, had er 1 meegenomen naar m'n werk. (heb in dec. zo'n grootverpakking van die Romed dingen besteld)
En ja hoor, weer 'n licht streepje.
Maar ik ga zo in de pauze toch maar even 2 clearblues kopen... Dan pas kan ik het geloven.

Boehoe, heb net bij de apotheek in m'n pauze 'n eigen merk test gekocht en gedaan. Negatief! Heb voor de zekerheid daar ook nog 'n predictor gekocht (hadden geen Clearbleu), die ga ik m'ochtend dan maar doen (als ik me kan beheersen.
Weet iemand hoe betrouwbaar die Romed testen zijn?

Misschien heb je nu iets "te vaak" geplast. Morgenochtend met ochtendurine nog maar eens proberen. Ik denk dat je gewoon zwanger bent...
Laat je het morgen nog even weten?
liefs Kiki

Terug
Bovenaan