Zou het?

Zo daar ben ik weer een keer, heb wel steeds trouw gelezen, maar niks geplaatst. Nu kan ik het niet meer houden en wil graag jullie mening. Wij zijn bijna een jaar bezig, de laatste keer dacht ik echt zwanger te zijn en had alle symptomen, neg.testen en na ruim 2 weken over tijd een hele vreemde ongi.
Daarna heb ik geprobeerd om het zoveel mogelijk los te laten, want het beheerste dag en nacht mijn leven. Wel keurig getempd enzo en nu viel alles voor het eerst samen: temp., ovulatie-test, cervixslijm en een internet berekening van mijn ei. Alles klopte met elkaar en we hebben dan ook prima geklust.
4 mei had ik dus mijn ei en binnen een week kreeg ik buikpijn, of in elk geval een heel rommelig gevoel en een soort misselijkheid. En voor het eerst blijft mijn temp hoog!! Nu ben ik er inmiddels van overtuigd dat alle op ongi lijkende zwangerschapskwaaltjes ingebeeld kunnen worden, maar je temp kun je volgens mij niet beïnvloeden.
Ik heb ook een gezicht met puisten en heel erg stemmingswisselingen, ene moment loop ik te zingen en het andere moment voel ik me ontzettend down, ben erg moe en slaap erg veel.
Al met al denk ik dat dit er meer op lijkt, ik ben er 'niet' mee bezig (tot op zekere hoogte natuurlijk) en dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. Ik durf nog niet te testen en ga uit van 14 dgn na mijn ei (is dus ook 14 dagen voor mijn NOD). Dan zou mijn NOD dus ongeveer 18 mei zijn. Wel heb ik een midstreamtest besteld, voor als ik het dit weekend niet kan houden.
Ik had al besloten naar de ha te gaan als het weer mis zou zijn, maar hopelijk hoeft het niet.
Meiden, wie herkent dit en wat denken jullie ervan?
Lin
 
Hoi Lin,

Het klinkt allemaal wel héél positief als ik het zo lees!! Ik heb nog niet echt het gevoel (wel de hoop) gehad dat ik echt dacht zwanger te zijn!!Jij kent je lichaam het best en vooral je hoge temp is geweldig natuurlijk!!

Ik hoop dat het na een jaar nu eindelijk raak is voor jullie dat zou wel geweldig zijn!!!

Ik ga duimen voor jullie!


Liefs moi xxx
 
Hoi Lin,
Nou meid, ik hoop echt voor je dat het dan eindelijk zo ver is. Wat betreft je tempratuur is natuurlijk heel positief maar probeer je er niet aan vast te klampen anders kan bij negatieve uitslag de klap zo groot zijn.
Ik wil je echt niet ontmoedigen maar de symptomen die jij hier beschrijft heb ik net zo gehad en ben helaas op dit moment ongi. Ik hoop natuurlijk echt van harte dat het bij jou nou wel is gelukt, zou ik je echt heel erg gunnen want je bent al lang bezig en ik ook nog maar net.
Duim voor je en we horen het wel weer.
Liefs, Ank
 
Hoi Lin,
grappig wat je beschrijft;ik zit in precies hetzelfde schuitje ook hoge temp.en misselijk.alleen ik heb mijn nod 20 mei.
wij zijn nog niet zo lang bezig (7mnd) al lijkt het veel langer.
Ik hoop je volgende week (en mezelf) te kunnen feliciteren! succes en sterkte met "wachten"
gr. petra
 
Terug
Bovenaan