zou het???

Hallo,

Zit ik hier achter de pc en ben heel erg benieuwd of het deze laaaaange cyclus raak zal zijn. Ik durf het bijna niet te hopen. Omdat mijn onregelmatige cyclus zeer lang is, ben ik maar om de maand vruchtbaar. Jaaaah mijn geduld wordt grandioos op de proef gesteld. Gaan we er eindelijk met z'n tweetjes voor blijkt mijn cyclus overhoop te liggen. 25 mei is mijn temp gaan stijgen en zag ik op de ovulatietest dat mijn speeksel in de overgangsfase zat. De dagen erna bleef de temp stijgen en zit nu op 37/37.1. 27 en 28 mei zag ik op de ovluatietester een en al varens. Dit zou betekenen dat ik mede door de temperatuurstijging in mijn vruchtbare dagen zit en dat mijn eisprong net daarvoor heeft plaatsgevonden. Pfffffff. Misschien dat jullie dit gedoe erg omslachtig vinden, maar anders weet ik echt niet waar ik aan toe ben omdat mijn cyclus hoogst onvoorspelbaar is. En ik hoop nu dat deze gegevens een beetje kloppen en hoop voor een leuke uitslag aan het eind van de rit.........rond 7/9 juni zou mijn NOD moeten zijn. Als jullie nu eens allemaal positiviteit naar mij sturen........en visa versa natuurlijk!!!
 
Hoi ANke,

Ik vind het helemaal niet omslachtig hoor,,ik heb zelf ook een onregelmatige en langeee cycles, dus ik weet er alles van!! Ook ik heb een aantal maanden getemt en gebruik gemaakt van de mb. Mijn temp steeg wel op dag 28 ofzo,,,maar daalde direct daarna alweer, dit vond ik erg vreemd en had dit ook nog nergens gelezen van iemand! Aangezien ik al een jaar van de pil af ben, kwam ik bij de gyn terecht, en heb gister de uitslag gekregen dat ik geen eisprong heb! Ik dacht het zelf al, maar het komt toch wel even rauw op je dak, omdat ik zonder medicatie dus waarschijnlijk niet zwanger kan raken. 7 juni moet ik terug voor verdere onderzoeken en krijg ik het medicijn clomid, dit helpt je lichaam een eisprong te maken en het eitje te laten rijpen!

Jou temp blijft gelukkig hoog, dus ik denk dat het bij jou wel goed zit gelukkig, maar vervelend blijft het als je cycles zo lang is het wachten duurt zoooo lang!!

Ik hoop voor jullie dat het raak is!!

Liefs moi xxx
 
hoi anke,
je wilt er alles aan doen,dat vindt ik helemaal niet omslachtig,eerder logisch!
je hebt er nu eenmaal alles voor over,tot opzekere hoogte mischien.maar ik zou hetzelfde hebben gedaan en wie weet is het voor mij dus ook niet zo makkelijk weggelegd.heel veel succes en sterkte,ik duim voor jullie!
gr. petra
 
Hallo allemaal,

Wat hartstikke tof dat jullie zo positief reageren,,..en heb het gevoel dat ik niet alleen in dit schuitje zit.
Wat betreft de reactie van Moi, ik hoop echt voor je dat het voor je/jullie gaat lukken, trouwens voor iedereen en duim dat we met zijn allen snel zwanger zullen raken. Al ben ik misschien soms wat ongeduldig ik sta toch met beide benen op de grond. Ik twijfelde eerst om deze stap(jes) te maken (tempen en ovulatietesten)omdat je er dan minder spontaan mee bezig bent, maar om mijn ongerustheid weg te nemen (onvruchtbaar zijn) heb ik toch besloten om zo mijn lichaam beter te leren kennen. Als ik lees dat mensen op dit forum opeens zwanger raken ben ik oprecht blij voor ze...Het komt zoals het komt, zullen we maar zeggen. "klinkt misschien wazig, maar ik geloof erin dat het kind zelf bepaald wanneer het tijd is voor hem om op de wereld te komen"

Groetjes van een wazig ankje
 
Hoi Anke,

Ik hoop ook voor je dat het gaat lukken moet zelf heb zelf ook mijn nod rond de negende! Hoop dat het voor ons beide pas weer over negen maanden gaat gebeuren!

Groetjes
 
Terug
Bovenaan