zou het....

hoi kiki,

nog gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap!
IK hoop het nou een keer eindelijk na anderhalf jaar te proberen.
Maar in welke week zit ik nou?
ALs ik de zwangerschapstest moet geloven van babybrabbel dan moet ik nou in de tweede week zijn.
en wanneer kan ik het nou zeker weten dat ik het ben?
ik hoor meer van jullie
 
hoi,

Je tweede week kan niet, je kunt pas zeker weten dat je zwanger bent na ongeveer 4 weken, de eerste twee weken krijg je cadeau. Doe een test zou ik zeggen maar niet voordat je ongesteld had moeten worden anders is hij zeker negatief. In de zwangerschapstest op babybrabbel zul je waarschijnlijk de eerste dag van je laatste menstruatie in moeten tikken, daarna weet je hoe ver je bent, als je thuistest positief is natuurlijk. Ik heb wel over meiden gehoord die een cyclus van 38 dagen hadden of zelfs meer. Alleen een test zal je uit onzekerheid halen.


Heel veel succes en laat nog even weten of je zwanger bent. ik ben nu zelf 7 weken zwanegr van mijn eerste kindje.

Bons
 
Hoi!
Het klopt inderdaad wat Bons zegt, maar ik denk dat jij bedoelde dat je in de 2e week na je eisprong zit. Veertien dagen na je eisprong kan je testen, dan zit er over het algemeen voldoende hcg in je urine om een positieve test te krijgen.
Misschien moet je nu dus nog even geduld hebben...
Succes en ik hoop dat je wachten deze keer wel beloond wordt!

Liefs KIki
 
Terug
Bovenaan