Zou het?

Hoi meiden,

Allereerst wil ik iedereen op dit forum heel veel succes en sterkte wensen met het zwanger raken! Ik vind het persoonlijk een spannende tijd, maar ik word er ook wel een beetje gek van. Wij zijn inmiddels 8 maanden bezig (sept. 2003) en elke maand weer houdt mijn lichaam mij behoorlijk voor de gek!
Toch denk ik deze keer dat het misschien wel eens raak zou kunnen zijn. Mijn cyclus (vanaf februari, daarvoor was het nog een beetje rommelig) is 24 dagen. In april heb ik 1x een cyclus gehad van 28 dagen.
Momenteel zit ik op de 32e dag (het is nog vroeg, maar in principe ben ik vandaag dus 8 dagen over tijd, of in het uiterste geval 4 dagen). Mijn borsten zijn al 1,5 week redelijk gevoelig, ik heb ook al 1,5 week af en toe wat ongi-krampen. Verder een beetje vreemd gevoel in mijn buik en (klinkt raar misschien) maar mijn schaamlippen voelen wat dikker. Nu heb ik al deze symptomen bijna elke maand wel gevoeld, terwijl ik niet zwanger was, dus daar wil ik me niet zoveel van aantrekken, maar normaal gesproken duurde dit niet zo lang en liepen deze meestal ook niet samen. Bovendien ben ik dus over tijd.
Nu heb ik zaterdag (op de 30e dag) wel een testje gedaan, maar deze was negatief. Als ik morgen nog niet ongi ben, ga ik toch maar weer testen.
Ik vraag mij af of het regelmatig voorkomt dat een test negatief uitvalt, ik heb volgens mij niet te vroeg getest, dus daar kan het denk ik niet aan liggen.
Ik ben erg benieuwd en hoop dat het nu een keertje raak is! En anders... maar weer zonnebanken en een wijntje drinken...

Groetjes, Remy
 
Hoi Remy,

Hopelijk is het nu raak voor je. Ik zit in precies hetzelfde schuitje. Wij zijn bezig vanaf oktober. Deze maand was ik ook 6 dgn overtijd met alle bijverschijnselen van dien.....helaas toch ongesteld geworden. Maar goed daardoor blijf ik komende maand hopelijk redelijk nuchter als ik weer over tijd zou zijn. Wie weet binnenkort beide feest voor ons ;)

Ik duim voor je
Liefs lilian
 
Hoi
een vriendin van mij kwam er pas achter toen ze 2 bijna 3 mnd zwanger was. Al haar testen waren negatief..het verschillt toch bij iedereen de een maakt was sneller hcg aan en de ander pas veel later.
Ze is over 2 wkn uitgerekend!

Liefs NAtje
 
Terug
Bovenaan