Zou het???

Hallo allemaal,
Ik heb een onregelmatige cyclus. Eerst 33,46,41 laatste keer weer 33.
Nu zit ik vandaag op cyclus 33 en nog niks te bekennen. ( ik ben in december gestopt met de pil ). Ik heb eigenlijk helemaal geen symptonen. behalve dat ik vorige week ineens last kreeg van puistjes in m'n gezicht terwijl ik daar nooit last van heb. Verder heb ik last van chronische hoofdpijn waardoor ik bijna elke dag pijnstillers moet innemen. Dinds vorige week is de hoofdpijn aanzienelijk minder en heb ik geen pijnstillers meer hoeven innemen. Dit is in geen jaren gebeurd. Dat kan toch ook een teken van hormoonsverandering zijn? Verder heb ik wel gerommel in m'n onderbuik en meer afscheiding dan normaal. Als ik moet plassen kan ik het normaal goed ophouden. Als ik nu moet dan moet ik ook echt! Wat denken jullie?
 
Ik weet het niet. Ik weet wel dat je lichaam rare dingen gaat doen als je eenmaal besloten hebt om te proberen om zwanger te worden.
Maar je weet maar nooit natuurlijk. Waarom doe je geen test of vind je het daar nog te vroeg voor?
Nou meid hou je ons op de hoogte

Veel liefs
Brenda
 
Nee, anoniempje, ik snap natuurlijk wel dat jullie geen helderziende zijn, maar dit forum is toch bedoeld voor je onzekeheden? Voor een zwangerschapstest vind ik het nog te vroeg omdat ik ook wel eens een cyclus van 41 en 46 heb gehad. Daarom!!!
Ook ben ik van de week heel boos geworden. Zo boos dat ik schreeuwde van woede, erg gejaagd en snel geirriteerd. Ik schrok soms van mezelf.
Ik voel me gewoon anders. Wie geeft me raad of ken dit???????
 
succes meid ik hoop het voor jullie!! en de tekenen zijn er boos worden ook en geirriteerd ik ken het ,zucht...anoniem geef toch geen antwoord...
liefs sandra 7 weken zwanger
 
Succes meid,

Zelf heb ik ook zwangerschapsverschijnselen en mijn nod was 17 juni. Ook ik word heel snel boos en ben vaak geirriteerd. Heel snel tegenwoordig.

laten we voor elkaar duimen.

liefs
pat
 
Terug
Bovenaan