Zou het?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik lees altijd gezellig met jullie mee, maar nu moet ik zelf toch eventjes m'n ei kwijt (niet letterlijk).

Ben namelijk voor het eerst in m'n leven te laat met m'n ongesteldheid. Heb wel last van m'n onderrug en een gespannen gevoel in de onderbuik, maar echt die ongi-steken dan ook weer niet. Dus voor het eerst ever een zwangerschapstest er tegen aan: nix, noppes, maar 1 streep.

Ik moet zeggen dat ik probeer nuchter te blijven, maar elke keer als ik naar de WC ga, dan is het toch weer spannend. Broekloeren noemen ze dat toch? Nou zo voelt het ook!

Als er iets is waar je gek van wordt is dit het wel!! zucht, moest het even kwijt.....

Jullie allemaal veel succes en die hele rij met zwangeren: VAN HARTE!!

Groetjes, jans

Hai Jans,

Wanneer was je NOD? Ze raden meestal aan om na de 5e dag overtijd te testen. Tenminste, ik ben zaterdag geïnformeerd bij de drogist, dat je dit beter kan doen, dan zit er genoeg zwangerschapshormoon in je urine. Spannend, mijn nod is 7 oktober. Nou hopen maar dat je zwanger bent, doe je over een aantal dagen nog een test. Sterkte

Liefs Patricia

Hoi Patricia,

Ik had zondag mijn NOD, de 3e dus. Het is nu dinsdag en nog steeds niets. Eigenlijk voelt het niet zo zwanger, gek he. Ik heb altijd gedacht dat je zoiets gelijk wel zou voelen....
goed dat je dat gevraagd had aan de drogist! Zal dus nog zeker tot vrijdag of zaterdag moeten wachten. Ondertussen ga ik er maar gewoon vanuit dat het niet zo is, anders is het zo'n teleurstelling he.

Jij had dat gevoel al wel he? Ben benieuwd!!

Groetjes, Jans

Hai Jans,

Ja, ik heb eigenlijk al vanaf de 3e dag na mijn eisprong dat ik een beetje krampjes/steekjes in mijn onderbuik heb. Nu vandaag heb ik ook een opgeblazen gevoel. Maar ja, mijn lichaam kan mij natuurlijk ook voor de gek houden. Heb vannacht zelfs gedroomd dat ik zwanger was. Nou, das toch echt erg, of niet? Ik ben er veel te veel mee bezig en ben bang dat ik donderdag dus gewoon ongi ga worden. Maar ja, we zullen wel zien. Ga van het ergste uit en dan kan het altijd meevallen. Laat je het even weten als je een testje hebt gedaan? Ben erg benieuwd, maar als je het nou nog niet bent, kun je toch wel eentestje doen? Of durf je het nog niet? Nou ik hoor het wel, liefs Patricia

ik heb denk ik ook te vroeg getest.moest zaterdag me nod krijgen,en we hebben zondag een test gedaan ook niks dus,vette pech weer,maar ja het blijf nog steeds weg.en me zelf kennende heb ik vandaag weer getest ik had zoiets toch weer 3 dagen erbij moet nu wel kunnen testen want me geduld raakt snel op.en wat dacht je weer 1 streep weer vette pech.dat is toch om leip van te worden.maar nou las ik bij jou reacties dat het toch het beste is om als je 5 dagen overtijd ben een test te doen.nou heb ik me gyn gebelt en ga vrijdag in het ziekenhuis een test doen want anders weet ik het ook niet meer.nou jans laat jij ook even weten hoe het erbij jou aan toegaat ben erg benieuwd hoor meid suc6 he zal voor je duimen,,doegie anita amsterdam.

Terug
Bovenaan