zou het.....

A

Anoniem

Guest
Even kort mijn verhaal:
Wij zijn vanaf januari 2004 aan het proberen om zwanger te raken. Tot nu toe nog niet gelukt. Ik had eerst een onregelmatige cylcus, maar de laatste paar maanden kwam daar regelmaat in. Laatste half jaar steeds ongeveer 35 dagen.
Sinds november gebruik ik ovulatie testen. Ideaal.
Elke maand was er een duidelijke piek te zien. Maar nu helemaal nog niet.
Zit op dag 25 maar nog geen LH piek ontdekt. En ben al begonnen met testen op dag 15.
Ik was 11 maart voor het laatst ongesteld.
Ik snap er echt helemaal niks van. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat na een jaar m'n cylcus ineens de andere kant op gaat.
Of zou ik misschien toch zwanger kunnen zijn. Als je zwanger bent heb je natuurlijk ook geen eisprong meer.
Pfff, wie wil me helpen?

hoi Marieke,
Ik gebruik sinds 2 maanden ovulatietesten, de eerste maand geen positieve test gezien (waarschijnlijk te laat begonnen met testen). Uit de temperatuurcurve lijkt rond dag 13 de eisprong geweest te zijn. De afgelopen maand was de test op dag 25 positief. Mijn cyclus is 36 dagen, maar blijkbaar kan het moment van de eisprong wisselen; de laatste maand was ik vreselijk verkouden en koortsig in de tweede week. Misschien is dat de oorzaak geweest van die "late"eisprong, hoewel ik die eisprong op dag 13 ook niet kan verklaren. Tot nu toe geeft het me niet de duidelijkheid waar ik op gerekent had, maar ik geef het nog een maandje.
Sukses, Greetje

Van ovulatietesten heb ik geen verstand maar
wat ik wel weet en ook ondervonden heb, is dat je
cyclus zo in eens weer onregelmatig kan zijn.
Ik werd altijd rond dag 30/31 ongi maar op een gegeven
moment werd dat pas dag 43 !!! Ik dacht zo lang
overtijd, dat kan niet anders dan dat ik zwanger ben !!!
Maar helaas, pindakaas !!! Ik werd toch weer ongi.
Ik had mijn huisarts en later de gyn gevraagd hoe dat zo
ineens kan veranderen. Met name stress is een hele grote
veroorzaker. Of dat je het een periode heel druk hebt op je
werk of thuis !! Dat kunnen allemaal redenen zijn dat je
ongi weer onregelmatig word.
Hopelijk heb je hier wat aan, maar natuurlijk hoop ik dat
je gewoon zwanger bent !!!

Groetjes Biaggi

Hoi Marieke,

Ik heb ook nog nooit ovulatie testen geprobeerd maar zal dat ook wel eens willen. Alleen heb ik ook geen regelmatige cyclus vanaf het begin dat ik gestopt ben al niet meer.
Ik hoop zooooo voor je dat het raak is!!!!

Succes.

Liefs Natasja

Terug
Bovenaan