zou het????????????

A

Anoniem

Guest
hallo lieve allemaal,
Ik wil even mijn hart luchten hoor.

Ik heb vrijdag mijn NOD en aangezien ik behoorlijk wat testen op voorraad had liggen.Heb ik er gisteren eentje gedaan.
Het is zo'n Clearview test die heb ik gekocht via Babybrabbel.Ze zijn doorzichtig zodat je zo goed tegen het licht kan houden bij twijfel.
Nou hoef ik hem dus niet eens tegen het licht te houden ,ik zie een heel licht streepje staan al vanaf een afstandje hoor.
Ik weet echt hoe ze er uitzien als ik niet zwanger ben want die heb ik al best vaak gezien de laatste tijd.
Je kan die dingen al proberen 4 dagen voor je NOD maar ik heb het dus al 6 dagen ervoor gedaan en niet eens met ochtend urine en na een grote hoeveelheid drinken.

Nu heb ik zelf echt het gevoel van de klusavond af dat het raak zou zijn,ik voel me anders en herken het een beetje van toen.
Ik durf alleen nog niet echt officieel hier te verkondigen dat ik echt zwanger bent ,want het streepje is nog te licht.
Morgenochtend test ik opnieuw met ochtend urine en dan hoop ik een donkerdere streep te zien.Duimen jullie een beetje voor me alsjeblieft.
Alvast heel erg bedankt voor jullie steun en duimakties .

liefs cindy

34 jaar,ronde 6,vierde kindje,NOD 17 juni

doeidoei

Hoi Cindy,

Gefeliciteerd kan ik je wel zeggen hoor heb precies het zelfde gehad ook een aantal dagen voor mijn NOD het streepje was heel licht maar toch duidelijk te zien op en zeker als ik hem tegen het licht hield.

Ga er maar lekker van genieten morgen geeft die test toch weer het zelfde aan en een streepje is een streepje en een streepje is zwanger

Dikke knuffel van Leonie (9weken1dag)

nou ik zou dus ook nog maar even niet gefeliciteerd zeggen maar ik zal het woordje even op mijn tong klaarleggen voor als het zo zou zijn.
ik duim voor je en hoop het van harte.
zou toch helemaal geweldig zijn.
ben benieuwd en laat het zo snel mogelijk weten dan hè!!?!

veel succes en een dikke duim voor je

Alma

Hoi Cindy

Wt spannend zeg. Ik ben heel erg beneiuwd hoe het streepje morgen is
maar ik sluit me wel aan bij het is een streepje en het blijft een streepje
dus ik denk wel dat die er morgen ook nog is.
Heel veel succes morgen en we horen het van je he hoe het is gegaan.

Groetjes en dikke knuf Simone.

Hoi Cindy

Jeetje zo duurt zelfs een dag een eeuwigheid, duim m'n duimen blauw voor je

Laat het ons wel zo snel mogelijk weten morgen

-X- Siek

Hai Cindy,

Pfff.....spannend zeg!! Maar ja er staat op zo'n test toch altijd dat zelfs het meest vage streepje positief is?! Dus dan moet het haast wel goed zitten, ik hoop het voor je!
Ik zal voor je duimen!

Groetjes Rianne

Spannend!!! Wat een supergevoel lijkt me dat toch, als je toch gewoon echt een streepje ziet! Hou ons op de hoogte!

Groetjes Hallow.

Hoi Cin,

Wat spannend!..............Ja, het is toch een licht streepje.................dus je zou zeggen..............BINGO! Kan me voorstellen dat je een donker streepje wilt zien!

Wat zal jij morgenvroeg vroeg opstaan?! Of niet!
Succes met testen; ik zal duimen hoor!!!!

Groetjes,

SUUS

Terug
Bovenaan