Zou het......

A

Anoniem

Guest
.....nog een weekje wachten tot mijn nod.
Ik heb weer last van mijn borsten, maar net wat anders dan vorige rondes.
Maar ondanks dat het vandaag aanzienlijk is afgekoeld, zweet ik me ineens kapot.

Kan dit ook een aanwijzig zijn, maar vriend vroeg ook al direct, "Kan dat een aanwijzing zijn?"

Groetjes Toto

Hoi Toto,

Kort maar krachtig: Ja, dat kan. Maar hou er ook rekening mee dat je lijf je voor de gek houd. (sorry!)

Groetjes, Kat

Woensdag is mijn nod.. Ik heb sinds een paar dagen na mun ei een trekkerig gevoel links en rechts onder in mun buik.. mun tepels zijn lichtgevoelig.. normaal heel erg.. ben duizelig af en toe en moe.. maja toch maar even afwachten nog.. ook mijn lichaam heeft me al meerdere keren voor de gek gehouden..

liefs Bats

Ik zit nog maar in ronde 1, heb zelf nog maar pasgeleden m'n Mirena laten verwijderen en het begint nu al, die vage kwaaltjes. En hoewel ik me niet voor kan stellen dat het nu al raak is (ja, in theorie is alles mogelijk, maar in praktijk valt 't toch meestal tegen), ben ik ook meteen alert bij elk mogelijk signaaltje. Heb buikpijn (maar dat heb ik eigenlijk heel vaak, dus dat is niets bijzonders), ben een beetje duizelig en rillerig, moe en dus vooral: dat zweten!!! Echt niet normaal. Ben normaal zo'n koukleum, maar nu heb ik het ineens moordend heet. Had afgelopen week jazzballet (geef les), en dan zweet ik natuurlijk altijd wel, maar nu gutste het zweet van m'n kop af. Lekker hoor.
Maarja, in ieder geval zou het leuk zijn als je lijf gewoon heel duidelijk aan zou geven (zonder tests enzo): nu ben ik zwanger. Zou een hoop stress schelen!

xHes

Meiden, ik duim voor jullie!

Zelf had ik vorige maand allerlei klachten: misselijk, werd steeds dikker (terwijl ik niet veel at), borsten waren gevoelig en groter, buikpijn, en was 4 dagen overtijd.
Helaas bleek mijn lichaam me voor de gek te houden.  Ik  denk wel eens  dat ik misschien zelfs schijnzwanger was.

Nogmaals: ik duim voor jullie allemaal! Hopelijk hebben jullie meer geluk!

Femke

Bedankt voor jullie reacties.
Ik weet inderdaad dat mijn lichaam mij voor de gek kan houden, maar ik vroeg me af of dat zweten dus een voorteken kan zijn, ik kan er niks over op internet vinden.

Ik heb dus nu ook wat gevoelige tepels maar dat had ik de vorige 2 cyclussen zonder pil ook al, alleen nu heb ik echt af en toe een stekend gevoel in mijn borsten en ook in mijn buik, maar vreemd genoeg HOOG in mijn buik dus ik denk haast dat ik het me allemaal maar inbeeld en we gewoon door gaan na ronde 4.

Het vreemde is alleen dat het steken, meer en erger is wanneer ik dus rustig in mijn bed ga liggen.

Nou volgende week vrijdag is mijn nod, nog een week dus al lijkt de tijd voorbij te kruipen

Groetjes Toto

Terug
Bovenaan