zou het?????????????

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

Als ik weer een cyclus van 33 dagen heb (pas 1 keer ongi geworden zonder de pil) heb ik mn NOD op 30 juni. Volgens mij heb ik mn eisprong gevoeld op 13 juni en dus ook geklust. Sinds mn eisprong heb ik een zeurend gevoel in mn buik en vaak pijn in mn onderrug.

Zou het??????????????

Knufje

Wat spannend zeg. Misschien ben je wel zwanger. Het is zeker nog te vroeg voor een zwangerschapstest? Dan zou je het gelijk kunnen weten. Hoe weet je dat je je eisprong gevoeld hebt. Hoe voel je dat? Of hoe herken je dat? ik zal voor je duimen...

Liefs M.

Hej,

Ja moet helaas nog wachten tot de 30e. Natuurlijk weet ik niet 100% zeker dat ik ook echt mn eisprong gevoeld heb maar ik denk het wel...
Het voelt als een steek in je rechter en/of linker zij...je zou zeggen bij je lies. Sommige krijgen maar een 'pijn' scheut terwijl het bij ander lang aanhoud. En dat is bij mij dus het geval.

Hoelang ben jij al gestopt met de pil???

knufje

Hoi,

Ik heb altijd begrepen dat je eisprong 14 dagen voor je verwachte ongesteldheid is. Als jij dus op 13 juni hebt gevoeld, dan denk ik dat je rond 27 juni nu ongesteld moet worden. Dat zou dan overmorgen zijn, een paar dagen eerder als  je cyclus van de  vorige keer, dus het kan zijn dat hier je klachten vandaan komen?

Maar het kan ook zijn dat het al raak is. Het vervelende is dat prille zwangerschapsklachten vaak overeenkomen met menstruatieklachten, eigenlijk erg vervelend dat het zo op elkaar lijkt.
Had je vorige maand ook dit soort klachten toen je ongesteld moest worden?

Groetjes Saskia

ik heb hem nog nooit echt kunnen voelen. ik heb wel eens kramp. Maar of dat dan ook gelijk de eisprong is dat zou ik echt niet weten.
Ik ben al ruim 2 jaar gestopt met de pil, maar nooit echt actief bezig geweest. Wij hebben eigenlijk altijd allebei zoiets gehad. als het zou komen dan zouden we het allebei geweldig vinden. Nu wonen we in een mooi huis en is er alle plek voor een kleintje. We hebben nu echt gezegd tegen elkaar dat we er voor willen gaan. Dus we zien dit ook als onze eerste ronde. We zijn er nu echt bewust van en willen eigenlijk nu ook wat dingen op gaan schrijven. ik weet nog bijvoorbeeld of ik een regelmatige cyclus heb en zo. Daar moet ik allemaal nog achter komen.
Soms denk ik ook wel. ik had toch ook allang zwanger kunnen zijn? Als alles maar goed is! Hopelijk is er wel een kindje voor ons weggelegd.

Liefs M.

Hoi,

Ik heb altijd begrepen dat je eisprong 14 dagen voor je verwachte ongesteldheid is. Als jij dus op 13 juni hebt gevoeld, dan denk ik dat je rond 27 juni nu ongesteld moet worden. Dat zou dan overmorgen zijn, een paar dagen eerder als  je cyclus van de  vorige keer, dus het kan zijn dat hier je klachten vandaan komen?

Maar het kan ook zijn dat het al raak is. Het vervelende is dat prille zwangerschapsklachten vaak overeenkomen met menstruatieklachten, eigenlijk erg vervelend dat het zo op elkaar lijkt.
Had je vorige maand ook dit soort klachten toen je ongesteld moest worden?

Groetjes Saskia

He Saskia,

Ja, het zou natuurlijk ook kunnen dat mn mens al eerder komt...beetje moeilijk te zeggen als je pas in ronde 2 zit...het kan nog alle kanten op.

Nee, vorige keer had ik dit niet....dus wie weet. Denk dat er niets anders op zit dan te wachten.  Waarom duurt een maand zolang?????

Knufje

Hoi,

Volgens mij heb je meestal elke maand wel dezelfde menstruatieklachten, dus dat het nu anders is, is misschien wel een goed teken? Succes ermee!

Groetjes Saskia

quote: sassie1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-06-2006 11:48:27'));

Hoi,

Volgens mij heb je meestal elke maand wel dezelfde menstruatieklachten, dus dat het nu anders is, is misschien wel een goed teken? Succes ermee!

Groetjes Saskia

Daar ben ik t niet mee eens, sorry...Ik heb normaal nooit echt kwaaltjes gehad. Alleen buikpijn en dan kon ik klok gelijk zetten dat ik uur later ongi was..

Heb laatste 2 rondes, toch andere kwalen gehad. Een keer had ik zelfs alles wat wees op n zs, en toch ongi gewrden. Ook vorige ronde had ik na mn ei steken, iedere dag, tot mn ongi. Deze ronde nog niks en mn NOD is over paar dagen.

Ik denk dat t echt wel kan verschillen per keer. En dat t bezig zijn met t zwanger worden ook wel meespeelt uiteraard..

Terug
Bovenaan